فیلم «محمد(ص)» حمایت شود

ایکنا , 9 اسفند 1393 ساعت 13:31

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی گفت: فیلم سینمایی «محمد(ص)» یک اثر فاخر است که باید با توجه به شرایط امروز جهان از آن حمایت شود.


لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی درباره فیلم سینمایی «محمد(ص)» اظهار کرد: از همان دو سال پیش که بازیدی از شهرک سینمایی حضرت رسول(ص) داشتیم، مشخص بود که این فیلم یک اثر فاخر و به یاد ماندنی خواهد بود. خوشبختانه این تصور به واقعیت تبدیل شد و ما در نمایش افتتاحیه دیدیم که این فیلم سینمایی به یک اثر زیبا تبدیل شده که مردم آن را خواهند پسندید.

وی افزود: در این فیلم سینمایی کودکی حضرت رسول تصویر می‌شود، بخش‌هایی که کمتر درباره آن شنیده بودیم. همچنین بحث خرافات و اتفاقاتی که در آن دوران روی می‌داد و عکس‌العمل‌هایی که پیامبر در مقابل آن نشان می‌داد، می‌تواند بسیاری از واقعیات زندگی حضرت رسول(ص) را برای جهانیان نشان دهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: توجه به حضرت رسول(ص) به واسطه این فیلم در شرایط امروز جهان به شدت ضروری بود، پس ما موظف هستیم در این زمینه حمایت لازم را از این کار به عمل آوریم، چون همان گونه که می‌بینیم معاندین سعی می‌کنند با زبان هنر، چهره‌ای نادرست از پیامبر اسلام ترسیم کنند که این فیلم قادر خواهد بود تا حدودی این شبهات را پاسخ گوید.

افتخاری در پایان سخنانش تصریح کرد: فیلم سینمایی «محمد (ص)» همچنین قادر است به جهانیان نشان دهد آن چیزی که به اسم اسلام از سوی داعش و برخی گروه‌های تندرو انجام می‌شود، هیچ ربطی به اسلام ندارد، بلکه رفتارهایی هدف‌گذاری شده است تا چهره اسلام را مخدوش نشان دهند؛ در ضمن این فیلم توانایی سینمای ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.


کد مطلب: 23425

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23425/فیلم-محمد-ص-حمایت-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir