شاعران نیشابوری برگزیده جشنواره ملی حضرت زینب(س) شدند

مهر , 10 اسفند 1393 ساعت 11:30

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: دو شاعر نیشابوری موفق شدند با دلنوشته های خود در نخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س) مقام های دوم و سوم این جشنواره را به خود اختصاص دهند.


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور خلیل الله عراقی بیان کرد: «خدابخش صفادل» و «زهرا شرفی» شاعران نیشابوری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درنخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س) تحت عنوان «شکوه شکیبایی» در فرهنگسرای امام خمینی زنجان تجلیل شدند و دو مقام ارزشمند در این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: نخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س) تحت عنوان «شکوه شکیبایی» با ارائه ۳۶۸ اثر از سوی شرکت کنندگان و معرفی ۲۵ برگزیده از سوی داوران، در چهار بخش مقاله، دلنوشته، شعر و داستان با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای امام خمینی زنجان به کار خود پایان داد که در این بین در بخش دلنوشته فارسی از ۶۶ اثر رسیده زهرا شرفی از نیشابور مقام سوم جشنواره ملی حضرت زین(س) را از آن خود كرد.

عراقی خاطرنشان كرد: همچنین در بخش شعر فارسی نیز از ۱۸۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، استاد خدابخش صفادل شاعر پیشكسوت نیشابوری مقام دوم جشنواره ملی حضرت زینب(س) را به خود اختصاص داد.

وی افزود: ما به شاعران نیشابوری افتخار می كنیم كه در همه جشنواره های كشوری حضور یافته و توانسته اند مقام های برتر را از آن خود كنند وباعث مباهات همشهریان خود شوند.


کد مطلب: 23452

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23452/شاعران-نیشابوری-برگزیده-جشنواره-ملی-حضرت-زینب-س-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir