آشنایی با زندگی حضرت فاطمه(س) در سبد کتاب خانواده

ایکنا , 11 اسفند 1393 ساعت 10:50

کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه با اجرای طرح سبد کتاب خانواده در آستانه شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به ارائه کتاب‌هایی با مضمون آشنایی با زندگی آن بانوی بزرگوار می‌پردازد.


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، همزمان با آخرین اجرای این طرح در سال جاری، سبدهای کتاب خانواده از امروز، ۱۰ اسفندماه در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک اکباتان قرار گرفته است.

طرح «سبد کتاب خانواده» با هدف ارتقای سطح فرهنگ مطالعه میان خانواده‌ها و استفاده صحیح از فرصت‌های موجود از سوی کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه اجرا می‌شود.

در طرح مذکور بر اساس هماهنگی قبلی با مدیریت مجتمع‌های مسکونی، از امروز به مدت یک ماه سبدهای حاوی کتاب در محل ورودی مجتمع قرار می‌گیرد؛ کتاب‌های سبد هر دو هفته یک بار شارژ می‌شوند و پس از گذشت یک ماه، مکان اجرا تغییر و سبدها به مکان دیگری نیز انتقال می‌یابند.

در سبد کتاب خانواده کوثر کتاب «زندگی صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س)» نوشته حضرت آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب به چشم می‌خورد که در آن به فضایل و برکات ویژه این بانوی نمونه اسلام پرداخته شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این طرح می‌توانند به کتابخانه کوثر خانه فرهنگ آیه واقع در نشانی شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز یک، روبروی ورزشگاه راه آهن، خانه فرهنگ آیه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۶۵۶۴۲۴ تماس حاصل کنند.


کد مطلب: 23482

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23482/آشنایی-زندگی-حضرت-فاطمه-س-سبد-کتاب-خانواده

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir