نسخه اندروید پایگاه‌ حج راه اندازی شد

ایکنا , 19 اسفند 1393 ساعت 12:22

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری از راه‌اندازی نسخه اندروید، این پرتال خبر داد.


حجت‌الاسلام روزبه برکت رضایی، مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری از راه‌اندازی نسخه اندروید، پرتال جامع حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت خبر داد و اعلام کرد: امروزه با پیشرفت گجت‌های هوشمند و مخصوصا سیستم عامل پرطرفدار اندروید ما نیز برآن شدیم که نسخه اندروید پایگاه اطلاع رسانی حج را برای راحتی بیشتر مخاطبین ارائه کنیم.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این برنامه سعی شده است تمامی بخش‌های خبری پایگاه اطلاع رسانی حج را پوشش دهیم تا کاربران بتوانند از اخبار این سایت به صورت روزانه و لحظه‌ای به راحتی بهره‌بگیرند.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۰ خبر در حوزه حج و زیارت در این سایت منتشر می‌شود، افزود: تلاش ما این است که آخرین اخبار و اطلاعات حوزه تخصصی حج و زیارت را به تمامی مخاطبان و کاربران اینترنتی ارائه کنیم.

حجت‌الاسلام برکت‌رضایی تصریح کرد: در حال حاضر اخبار این پایگاه در سه سطح و در چهار بخش تخصصی، حج و عمره، عتبات عالیات، جهان اسلام و اندیشه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: در این سایت افزون بر انتشار اخبار حوزه حج و زیارت، با زائران و کاربرانی که به گونه‌ای با این سایت مرتبط هستند، ارتباط اینترنتی برقرار می‌کنیم و در تلاش هستیم تا خواسته‌های آن از مسئولان را نیز در فضای مجازی به مدیران و مسئولان مربوطه ارائه دهیم.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری در پایان اظهار امیدواری کرد که راه‌اندازی نسخه اندروید این سایت مورد پسند زائران و مخاطبان قرار بگیرد.

گفتنی است پیش‌تر نیز نسخه اندروید تک تک کتاب‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تهیه و در اختیار عموم مخاطبان قرار گرفت بود.


کد مطلب: 23664

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23664/نسخه-اندروید-پایگاه-حج-راه-اندازی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir