تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۳۷۵۱

برگزاری تورهای گردشگری ایام نوروز در محورهای فرهنگی و مذهبی

برگزاری تورهای گردشگری ایام نوروز در محورهای فرهنگی و مذهبی
فرزاد هوشیار پارسیان، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به برپایی تورهای گردشگری نیم روزه و یک روزه در سطح شهر تهران با محوریت اماکن مذهبی، تاریخی و تفریحی همراه با برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه(س) گفت: این برنامه‌ها شامل ۱۶ عنوان تور گردشگری است.

وی از جمله تورهای در نظر گرفته شده را تور ری باستان، شامل چشمه علی، ابن بابویه، برج طغرل، تپه میل، حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بی بی شهر بانو و تور طهران قدیم شامل؛ امامزاده یحیی، سرای کاظمی، حمام نواب، موزه شهید چمران برشمرد.

وی از دیگر تورهای در نظر گرفته شده را تور مذهبی ــ تفریحی سورتمه شامل بازدید از امامزاده علی اکبر(ع) چیذر، خانه موزه استاد انتظامی و سورتمه تهران معرفی کرد.

هوشیار پارسیان به برگزاری تور نیم روزه حرم شامل بازدید از حرم مطهر امام خمینی(ره) و تور حرم شاه عبدالعظیم(ع) اشاره و عنوان کرد: تور یک روزه قم و جمکران نیز ویژه ایام فاطمیه برپا می‌شود.

وی به نحوه حضور شهروندان در این تورها اشاره و تصریح کرد: ایستگاه‌های پیش فروش تورهای تهرانگردی به همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در آستانه سال نو در مراکزی همچون ایستگاه‌های مترو، فروشگاه‌های شهروند و... برپا شده است.

وی ادامه داد: در این طرح که با همکاری آژانس‌های گردشگردی منتخب اجرا می‌شود، شهروندان می‌توانند تورهای تهرانگردی در ۱۱ مسیر نیم روزه و شش مسیر یک روزه را پیش خرید کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما