تولید مجموعه بازسازی نغمات آئینی دفاع مقدس در زنجان

مهر , 25 اسفند 1393 ساعت 11:55

از جمله کارهایی که با همکاری حوزه هنری و میرمحمد رضایی ساخته و تولید شده است، شامل راز بارون موضوعی دفاع مقدس و فرشته آسمانی با مضمون عاشورا و ویژه کودکان است.


مسئول هنرهای موسیقی حوزه هنری استان زنجان از تولید مجموعه بازسازی نغمات آئینی دفاع مقدس در زنجان خبر داد.

به گزارش حوزه هنری زنجان، مهدی خدایی افزود: تولید فاز نسخت مجموعه ۲۰ قطعه ای نغمات آئینی دفاع مقدس در زنجان به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با همکاری و تولید میر محمدرضایی وصدای سید یوسف شبیری و همکاری سید محمود حسینی و حوزه هنری زنجان ساخته و آماده سازی شده است، افزود: در این مجموعه از آیتم هایی که در دفاع مقدس اجراشده قطعاتی انتخاب شده و بازخوانی شده است.

مسئول هنرهای موسیقی حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه صدای خواننده در این مجموعه بیشتر از فضای موسیقیایی بارز است، تصریح کرد: تلاش شده در این مجموعه یاد دفاع مقدس بیشتر متجلی شود.

خدایی با اشاره به برخی از قطعه های این مجموعه ساخته شده اضافه کرد: بازخوانی قطعه "یاد خیراولسون" به زبان ترکی و فارسی این قطعه، قطعه "الله اکبر"، بازخوانی قطعه مرحوم بهمن داداشی با عنوان « شهید اولندسسلنر» از جمله قطعات این موسیقی است.

خدایی با اشاره به اینکه شش ماه برای ساخت این کار تلاش شده است، افزود: ساخت وتولید فاز دوم این مجموعه نیز آغاز شده است و از سال آینده به صورت جدی روی فاز دوم آن کار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری زنجان، از جمله کارهایی که با همکاری حوزه هنری و میرمحمد رضایی ساخته و تولید شده است، شامل راز بارون موضوعی دفاع مقدس و فرشته آسمانی با مضمون عاشورا و ویژه کودکان است.


کد مطلب: 23770

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23770/تولید-مجموعه-بازسازی-نغمات-آئینی-دفاع-مقدس-زنجان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir