فاطمه (س) سند شفاعت روز قیامت برای شیعیان است

مهر , 25 اسفند 1393 ساعت 14:02

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گرامیداشت مقام حضرت فاطمه(س)، گفت: هرکس فاطمه را درک کند شب قدر را درک کرده است.


آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح دوشنبه در دیدار با فعالان حوزه فرهنگی و مذهبی شهرستان سمنان در محل دفتر خود، در مدح دخت نبی مکرم اسلام (س)، اظهار داشت: هیچ کس حضرت فاطمه (س) را نشناخت و مردم نتوانستند ایشان را درک کنند، هرکس فاطمه را درک کند شب قدر را درک کرده است.

وی افزود: سه راه برای شناختن حضرت زهرا(س) وجود دارد، یکی از این راه شناخت خطبه آن حضرت است.

امام جمعه شهر سمنان در تشریح راه دوم شناخت حضرت فاطمه(س)، تصریح کرد: راه دوم شناخت آن حضرت، توجه و رعایت فرهنگ عملی آن حضرت است و راه نهایی ولایتمداری آن حضرت و چگونگی وفاع ایشان از حریم ولایت است

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: در واقع فاطمه (س) سند شفاعت روز قیامت را برای شیعیان امت پیغمبر از خدا گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، گفت: شورای هیئات مذهبی شهرستان در عملکرد یکساله بسیار فعال بوده وهمیشه رتبه برتراستانی را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی تاکید کرد: هیئت های مذهبی و مساجد برای حفظ حرمت ایام الله فاطمیه، خصوصا در ایام نوروز به صورت منظم و منسجم به عزاداری خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه شهرستان سمنان دارای ۱۴۲ هیئت و ۴۸۳ مداح اهل بیت (ع) است افزود: امسال به واسطه تقارن سال نو خورشیدی و ایام الله فاطمیه، حفظ شئونات این روزهای مبارک بر همه شیعیان واجب است.

در پایان این مراسم از سوقندی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی بخاطر همکاری با سازمان تبلیغات و هیئات مذهبی تجلیل و هدیه ای به رسم یاد بود تقدیم شد.


کد مطلب: 23777

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23777/فاطمه-س-سند-شفاعت-روز-قیامت-شیعیان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir