تخصیص بودجه برای برگزاری دوره های آموزشی مسئولین هیئات و مداحان استان اصفهان

سازمان تبلیغات اسلامی , 26 اسفند 1393 ساعت 12:55

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در دیدار با فرماندار خمینی شهر گفت: یکی از اولویت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، برگزاری دوره های آموزشی ویژه هیئات مذهبی است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی ۱۸ اسفندماه با احمد رضوانی فرماندار خمینی شهر دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در تشکلهای دینی استان با استناد به آمار و ارقام موجود، به تبیین و تشریح اولویت های اداره کل پرداخت و گفت: ارتقاء سطح فرهنگی مسئولان هیئات مذهبی، ساماندهی مداحان، توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان در هیئات و بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی از اهم برنامه های این اداره کل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: طی پنج ماه گذشته بازنگری کلی از لحاظ ساختار تا آموزش برای هیئات مذهبی انجام شده است.

حجت‌الاسلام فقیهی در ادامه سخنان خود خواستار اختصاص اعتبار برای خرید زمین و ساخت ساختمان اداری تبلیغات اسلامی خمینی شهر و درصدی از بودجه های فرهنگی شهرداری به شورای هیئات و کانون مداحان شهرستان جهت تحقق اهداف و انجام مأموریت های خود به‌ویژه برگزاری دوره های آموزشی برای مسئولین هیئات و مداحان شد.

در ابتدای این دیدار رضوانی فرماندار خمینی شهر بر نقش خطیر ادارات فرهنگی به‌ویژه اداره تبلیغات اسلامی بر انجام امور فرهنگی و ساماندهی و آموزش مسئولین و مداحان هیئات مذهبی به‌عنوان اقشار تأثیرگذار تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی مدوّن و بلند مدت برای فعالیتهای هیئات مذهبی در راستای کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی شد.


کد مطلب: 23802

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23802/تخصیص-بودجه-برگزاری-دوره-های-آموزشی-مسئولین-هیئات-مداحان-استان-اصفهان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir