کتاب صوتی «کشتی پهلو گرفته» منتشر شد

سازمان تبلیغات اسلامی , 8 فروردين 1394 ساعت 9:00

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله) کتاب صوتی «کشتی پهلو گرفته» توسط تارنمای فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان در محیط مجازی منتشر شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش تاریخ و سیره معصومین (علیهم السلام) این کتاب صوتی را تهیه و منتشر کرده است.

«کشتی پهلو گرفته» عنوان کتابی ست که توسط سید مهدی شجاعی در وصف دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) نگاشته شده و متن صوتی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کتاب «کشتی پهلو گرفته» از جمله شاخص‌ترین آثاری است که در حوزه ادبیات داستانی، و با نگاه به تاریخ اسلام و شخصیت دختر گرامی رسول خدا صلی الله علیه و آله نگاشته شده است. «کشتی پهلو گرفته» از آن کتاب هایی است که چنان متن صمیمانه و لطیفی دارد که به سختی می توانید ادامه مطالعه آن را به زمان دیگری واگذار کنید و از طرفی چنان بی پرده مصائب آن بانوی مظلوم را به تصویر کشیده که بی اختیار اشک خواهید ریخت.

اگر شما هم می خواهید همراه با «کشتی پهلو گرفته» بر دریای پهناور رنج های بانوی دو عالم به أعماق تاریخ سفر کنید، این کتاب را مطالعه کنید، و آن را به سایر عاشقان حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها نیز پیشنهاد کنید.

علاقه مندان می توانند برای بارگزاری این کتاب صوتی به صورت رایگان به نشانی http://tebyan.net/ مراجعه کنند.


کد مطلب: 23832

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23832/کتاب-صوتی-کشتی-پهلو-گرفته-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir