نرم‌افزار آثار آیت‌الله مشکینی(ره) منتشر شد

ایکنا , 15 فروردين 1394 ساعت 15:00

نرم‌افزار آثار آیت‌الله مشکینی(ره) مشتمل بر ترجمه قرآن کریم به فارسی و تفسیر توسط مرکز نور منتشر شد.


نرم‌افزار آثار آیت‌الله مشکینی(ره) در ۲۹ عنوان و ۵۷ جلد، مشتمل بر ترجمه قرآن کریم به فارسی (در بخش امکانات نرم‌‌افزار)، تفسیر روان، تفسیر مبسوط به سفارش مؤسسه حکمت اهل بیت(ع) و مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث توسط مرکز نور منتشر شد.

این نرم‌افزار هم‌اکنون با بهای ۵۰ هزار ریال توسط مرکز نور به صورت اینترنتی و فروشگاهی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

آثاری همچون المواعظ العددیه، قصارالجُمَل، مفتاح الجنان و مصباح‌الجنان، الهادی الى موضوعات نهج‌البلاغه، مسلکنا فی العقائد والأخلاق والعمل، دروس فی الأخلاق، ازدواج در اسلام، الأصول، الرسائل الجدیده، مصطلحات الفقه، الفقه المأثور، نوشتارهاى فقهى، رسائل فقهى و اصولى، کشکول حکمت، گفتارها و نوشتارها در این نرم‌افزار تولید شده است.

برخی امکانات و قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به نمایش متن، دسترسی به متن و فهرست تمام آثار موجود در برنامه، امکان انتخاب فهرست درختی و گزینشی و ارتباط آن ها با متن، به همراه قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست، قابلیت انتخاب عنوان کتاب، جلد و صفحه به همراه امکان گسترده کردن صفحه متن و فهرست، مقایسه دو متن از یک یا دو کتاب با یکدیگر به صورت همزمان اشاره کرد.

فهرست‌سازی توسط علائم عمومی جهت تهیه فهرست های پویا و متنوع از کلمات، ارتباط واژگان متون با لغت‌نامه‌های برنامه، جهت فهم آسان معنا، ارتباط متن و فهرست کتب با بخش‌های دیگر برنامه، نظیرجستجو، قرآن، لغت‌نامه یا کتاب‌نامه، یادداشت‌برداری، چاپ متن یا فهرست مورد نظر کاربر، به همراه قابلیت‌های متعدد، دسترسی به توضیحات مفید در خصوص آشنایی بیشتر با قسمت‌های مختلف برنامه، نمایه‌‌گذاری، حاشیه‌نویسی، رنگی کردن و علامت گذاری در متن با هدف بازیابی سریع تر مطلب و ثبت اطلاعات بیشتر مربوط به متون برنامه از دیگر امکانات این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

کاربران برای خرید اینترنتی می‌توانند اینجا را کلیک کنند. همچنین برای مشاهده بخش‌های مختلف مرکز نور می‌توانند به نشانی www.noorsoft.org مراجعه کنند.


کد مطلب: 23884

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23884/نرم-افزار-آثار-آیت-الله-مشکینی-ره-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir