همایش روحانیون، معین ومعینه‌های حج ۹۴ برگزار می‌شود

ایکنا , 19 فروردين 1394 ساعت 12:01

مدیریت جذب وسازماندهی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: به منظور تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی و آموزشی حج تمتع، همایش سراسری روحانیون حج ۹۴ در قم برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه، مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: به منظور تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی و آموزشی حج تمتع، همایش سراسری روحانیون حج ۹۴ با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، ۲۸ فروردین ماه در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تنها یک گردهمایی در حج سال جاری خواهیم داشت، از این‌رو حضور تمامی روحانیان، معین و معینه‌های دعوت شده در این همایش الزامی است.

حجت‌الاسلام پروانه اظهار کرد: این همایش از ساعت هشت تا ۱۸ برگزار می‌شود و حضور دعوت شدگان از ابتدا تا پایان همایش الزامی است، از این‌رو مدعوین جهت حضور در طول همایش، برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور در همایش سراسری روحانیون و معین‌های سال ۹۴ برای تمامی دعوت شدگان الزامی بوده و در غیبت‌های غیر موجه مطابق ضوابط به محدودیت اعزام‌ها منجرخواهد شد.

مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای آن دسته از دعوت شدگان در همایش که از شب قبل وارد قم می‌شوند، پیش‌بینی‌های لازم در خصوص اسکان شده است، از این‌رو این افراد حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۳ فروردین ماه می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۴۵۱۲۱۷۱ یا ۰۲۱۶۴۵۱۲۱۶۲ تماس و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: آن دسته از افرادی که در تاریخ برگزاری همایش در سفرهای عمره یا عتبات حضور دارند جهت موجه کردن غیبت خود، موضوع را به صورت مکتوب به مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری به شماره فکس ۰۲۱۶۴۵۱۲۱۶۱ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام پروانه با بیان اینکه همراه داشتن کارت ملی برای تمامی شرکت‌کنندگان جهت حضور و غیاب الزامی است، افزود: از دعوت‌شدگان می‌خواهیم با توجه به محدودیت سالن همایش و برنامه‌ریزی‌های مربوطه، از آوردن همراه جداً خودداری کنند.

مدیریت جذب وسازماندهی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: همایش معینه‌ها عصر همان روز به صورت اختصاصی برگزار خواهدشد.

لازم به ذکر است، این همایش روز جمعه ۲۸ فروردین ماه از ساعت هشت تا ۱۸ در قم، بلوار الغدیر، بعدازشهرک قدس، دانشگاه قم برگزار می‌شود.


کد مطلب: 23993

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/23993/همایش-روحانیون-معین-ومعینه-های-حج-۹۴-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir