مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در بیت الحسن(ع) برگزار شد

عقیق , 23 فروردين 1394 ساعت 9:00

اگر انسان سالک صادق صراط مستقیم باشد در محضر فیض امام عصر پیوسته در حال بهره مند شدن از حقایق تابناک قرآن است...


مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) با سخنرانی استاد حشمت الله قنبری و مداحی حاج محمد رضا طاهری، حاج علی قربانی، حاج سید علی سادات رضوی و حاج امیر کرمانشاهی در بیت الحسن(ع) برگزار شد.

نکاتی از سخنان استاد قنبری را بخوانید؛

_ بیان امام صادق این است شما در خواب و بیداری مبادا چشمتان را از ما بردارید. مؤمن واقعی پلک نمی زند و فقط چشمش به امام زمانش است. یک لحظه غفلت کند آن را می دزدند. در بین همه راه ها فقط یک راه هدایت است و آن راه عترت اهل بیت پیغمبر است و بقیه گمراهی است.

_خداوند می فرماید اهل بیت را خلیفه خودم قرار می دهم. بعد از این که رابطه وحیایی بین زمین و آسمان قطع می شود. آن ها در موقعیتی قرار دارند که وقتی هستند هم وحی نازله هست و هم روح الامین در زمین می باشد.

_ از آن به بعدی که وجود نازنین پیامبر خاتم مبعوث شد و قرآن به زمین نازل شد پیوسته ملائکه و روح به پابوسی وجود مقدس امام حق نائل می شوند. آنها که نور و عقل هستند و پیوسته در عبادت هستند. برای این که جنسی از بندگی و طهارت و نیایش و قداست بر روی این کره زمین وجود دارد که عرش نشین ها از آن برخوردار هستند و میایند تا با او به عزت و شرافت برسند و با او گره بخورند و با او معنا پیدا کنند.

_ اگر انسان سالک صادق صراط مستقیم باشد در محضر فیض امام عصر پیوسته در حال بهره مند شدن از حقایق تابناک قرآن است.

_ پیامبر اکرم می فرماید زمانی می دیدم که خدیجه در حالی که کسی در خانه نیست با کسی صحبت می کند وقتی از خدیجه می پرسد که با که صحبت می کنی؟ می فرماید با طفلی که در شکم دارم صحبت می کند. حضرت فاطمه ظهور ناسوتی دارد.

_ سوره کوثر که سوره ای بی بدیل و استثنایی و خاص است و در شأن فاطمه زهرا نازل شده است. در بطن خدیجه استقرار پیدا کرده است. خدیجه به مقامی رسیده که نور زهرای مرضیه در بطن ایشان ظهور پیدا کرده است. امشب شبی است که عالم چهره ناسوتی کوثر را دید و ای کاش لیاقت نشان می داد.



کد مطلب: 24049

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24049/مراسم-جشن-میلاد-حضرت-زهرا-س-بیت-الحسن-ع-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir