آغاز رسمی فعالیت سایت مذهبی ریاحین

حوزه , 23 فروردين 1394 ساعت 11:02

سایت مذهبی ریاحین ،همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود خسروشاهی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.


هدف از راه اندازی این سایت، نشر متمرکز زوایای مختلف زندگی بانوان اهل بیت عصمت و طهارت عنوان شده است.

بر اساس این گزارش: این سایت در مرحله اول مجموعه مقالات، مصاحبه ها، اشعار و متون ادبی درباره حضرت زهرا(س) حضرت خدیجه(س) و حضرت رقیه(س) گردآوری و منتشر خواهد کرد و به تدریج نیز مطالب مفید درباره سایر بانوان بزرگ شیعه به سایت ریاحین افزوده می گردد. پاسخ به شبهات و سوالاتی که در جامعه مطرح است نیز با استفاده از نظرات کارشناسان و محققین گرانقدر به عنوان بخشی ثابت در نظر گرفته شده است.

قابل ذکر است در بخش خدیجه(س) مجموعه مقالات، کتاب ها و کلام مراجع و علما درباره شخصیت ایشان منتشر گردیده است.

در بخش حضرت زهرا(س) مجموعه اخبار، مقالات و مصاحبه ها در باب فضائل و مناقب و هکمچنین مصائب و ماجرای شهادت حضرت زهرا(س) منتشر شده و نیز بخش ویژه ای به اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) اختصاص یافته است. متون ادبی، اشعار و کتاب ها درباره ایشان قسمت های دیگری ار از سایت تشکیل می دهد.

در بخش حضرت زینب(س) مجموعه مقالات، مصاحبه ها و اشعار درباره فضائل و کرامات ایشان و همچنین مصیبت های حضرت زینب از کودکی تا عاشورا منتشر شده است.

در بخش حضرت معصومه(س) مقالات و مصاحبه ها درباره فضائل و مصائب حضرت منتشر شده و اشعار و متون ادبی درباره شخصیت ایشان بخش دیگری از سایت می باشد. همچنین به اهمیت و ثواب زیارت حضرت معصومه و نظر ائمه معصومین و بزرگان دینی درباره در بخش ویژه ای اشاره شده است.

در بخش حضرت رقیه(س) در سایت ریاحین http://www.rayahin.net/fa مجموعه مقالات و مصاحبه ها درباره ایشان و پاسخ به شبهات درباره حضرت و کرامات و فضیلت زیارت حضرت رقیه در کلام بزرگان دینی منتشر شده است.

همچنین بخش ویژه ای در سایت ریاحین به پخش مستقیم مسجدالحرام و مسجد النبی و حرم ائمه اطهار اختصاص دارد و در بخشی نیز به ارائه قرآن آنلاین و ترجمه قرآن به زبان های مختلف و پیامک های قرآنی پرداخته شده است.

در بخش دعوت به همکاری سایت آمده است؛ کسانی که آمادگی دارند با سایت همکاری منظم داشته باشند و یا در ایام مناسبتی همکاری نمایند، می توانند مشخصات کامل خود را با ذکر توانایی و تخصص به ایمیل info@rayahin.net ارسال نمایند.


کد مطلب: 24056

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24056/آغاز-رسمی-فعالیت-مذهبی-ریاحین

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir