تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
۰
کد مطلب : ۲۴۰۷۳

مداح سکولار آفت است

مداح سکولار آفت است
شامگاه یکشنبه حجت الاسلام سید محسن محمودی در در جمع مداحان اهل بیت عصمت و طهارت شهرستان ورامین در سالن شهرداری این شهرستان با تأکید بر این نکته که مداحان نقش مهمی را مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن دارند، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با استفاده از تمامی ابزارها و امکانات به جنگ اعتقادات و باورهای ملت ایران آمده است و در این میان نقش مداحان در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن بسیار تأثیر گذار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: استکبار در برنامه ریزی خود بیشترین تلاش ها را برای انحراف نسل جوان و نوجوان کرده است و در این راستا باید نهادها و فعالان فرهنگی و اجتماعی با برنامه ریزی لازم جوانان و آینده سازان کشور را برای آشنایی و تعمیق ارزش های والای اسلامی جذب کنند.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان در ماه محرم و ایام عزادارای اهل بیت عصمت و طهارت حضور پرشوری در هیئات مذهبی دارند و باید مداحان و سخنرانان مذهبی از این فرصت ها به خوبی استفاده کرده و زمینه پیوند آینده سازان کشور را با معراف اسلامی فراهم آورند.

محمودی با تأکید بر این نکته که باید با انحرافات و آسیب های موجود در مداحی مبارزه کرد گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جامعه مداحان سخنان مهمی را بیان فرمودند که باید مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، این سخنان را به عنوان محور کارهای خود قرار دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با تأکید بر این نکته که اسلام هیچگاه مداح سکولار را نمی خواهد، گفت: مداح باید با انتخاب اشعار مناسب در زمینه های مختلف آگاهی بخشی کند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما