سمینار «چگونگی تعامل حضرت زهراء(س) با قرآن» در نجف برگزار شد

ایکنا , 25 فروردين 1394 ساعت 13:15

سمینار دینی «چگونگی تعامل حضرت زهراء(س) با قرآن کریم»، دیروز، ۲۴ فروردین‌ماه، با حضور جمعی از بانوان حافظ قرآن کریم در نجف اشرف برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، این سمینار دینی در حاشیه مراسم تجلیل از ۱۰۰ بانوی حافظ کل قرآن کریم و به همت آستان مقدس علوی در نجف اشرف برگزار شد.

مراسم تجلیل از ۱۰۰ بانوی حافظ کل قرآن نجف اشرف دیروز به همت واحد قرآن کریم وابسته به بخش امور دینی آستان مقدس علوی برگزار شد و در این مراسم، از این بانوانی که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

این مراسم تجلیل به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه‌ زهراء(س) و در راستای طرح هزار حافظ قرآن که به همت آستان مقدس حسینی در مناطق مختلف عراق در حال اجرا است، صورت گرفت.

فضیله احمد، مسئول شورای بانوان حافظ قرآن ضمن سخنانی از تلاش‌های آستان مقدس علوی در زمینه ارائه خدمات به زائران امام علی(ع) تشکر و افزایش همکاری میان آستان‌های مقدس عراق را خواستار شد.

در ادامه، انوار الحسناوی، مسئول واحد قرآن کریم آستان مقدس علوی، عنوان کرد: در ابتدای این مراسم، آیاتی از این کلام الله مجید توسط بانوان حافظ دوره قرآنی «الثقلین» تلاوت و پس از آن تواشیح دینی با موضوع ولایت ارائه شد.

وی افزود: برگزاری پرسش و پاسخ با موضوع علوم قرآنی، برگزاری سمینار دینی با موضوع «چگونگی تعامل حضرت فاطمه(س) با قرآن کریم» و زیارت حرم مطهر امام علی(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


کد مطلب: 24109

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24109/سمینار-چگونگی-تعامل-حضرت-زهراء-س-قرآن-نجف-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir