استفاده روزانه ۶۰۰۰ کاربر از اشعار سایت مدایح در ایام میلاد حضرت زهرا(س)

سازمان تبلیغات اسلامی , 29 فروردين 1394 ساعت 12:22

به همت مؤسسه هنر و ادبیات هلال وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه و میلاد حضرت زهرای مرضیه روزانه ۶۰۰۰ کاربر از اشعار سایت مدایح بهره مند شدند.


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مؤسسه هنر و ادبیات هلال وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی درمناسبت های مختلف ملی و مذهبی جدید ترین آثار اساتید شعر آیینی کشور را از طریق سایت مدایح و تلفن گویای کشوری هلال ارائه می دهد.

حائز اهمیت است که مؤسسه هنر و ادبیات هلال برای تولید آثار فاخر از شعرایی چون، غلامرضا سازگار، علی انسانی، محمدسعید میرزایی و... بهره می برد و به سه زبان فارسی، عربی و ترکی آثار خود را ارائه می دهد.

همچنین مؤسسه هنر و ادبیات هلال در این ایام اشعار نخل میثم توسط استاد غلامرضا سازگار سروده شده است که ۵ جلد کتاب نخل میثم به‌عنوان پرفروش ترین کتب شعر آیینی مورد استفاده مداحان و سخنوران است. که موسسه هلال این اشعار را همراه با سبک نوحه ویژه گوشی ها وتبلت های اندروید وارد بازر کرد.

علاقه مندان می توانند این برنامه را از سایت مدایح به نشانی www.madayeh.com دریافت کنند علاقه مندان می توانند با دانلود این نرم افزار توسط گوشی هوشمند و یا تبلت مجهز به اندروید از امکانات ویژه آن استفاده کنند همچنین روزانه ۶۰۰۰کاربر اشعار فاطمیه دوم و اشعار میلاد حضرت زهرا (س) را از داخل برنامه دریافت کردند و از نسخه IOS نیز بهره مند شدند.

گفتنی است، در ایام فاطمیه دوم و ایام میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) ۱۴۳۶ هجری قمری روزانه ۶۰۰۰ نفر از طریق سایت و تلفن گویای کشوری از آثار ادبی مؤسسه هنر و ادبیات هلال بهره بردند.


کد مطلب: 24162

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24162/استفاده-روزانه-۶۰۰۰-کاربر-اشعار-مدایح-ایام-میلاد-حضرت-زهرا-س

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir