طرح‌های منتخب ملی «منابر فاطمی» در قالب کتاب چاپ می‌شوند

تسنیم , 29 فروردين 1394 ساعت 13:45

رئیس کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از چاپ طرح‌های منتخب ملی «منابر فاطمی» در قالب کتاب خبر داد.


مراد یوسفی رئیس کانون های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از چاپ طرح‌های منتخب ملی «منابر فاطمی» در قالب کتاب خبر داد و اظهار داشت: طرح ملی «منابر فاطمی» اردیبهشت‌ماه در برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان منابر فاطمی در راستای تبیین سیره حضرت فاطمه(س) در سراسر کشور به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

رئیس کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فراخوان در دو بخش عمومی و ویژه علما، طلاب و سخنوران برگزار می‌شود، بیان کرد: ترویج معارف غنی اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه(س)، بازخوانی فرهنگ فاطمی و تبیین سیره آن حضرت، حضور پرشور جوانان همراه با شعور در مراسمات فاطمی و تولید محتوا و غنی‌سازی محتوایی منابر ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

یوسفی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این طرح لازم است، چکیده سخنرانی‌هایی که تاکنون درباره حضرت فاطمه(س) شنیده‌اند مطالب ارائه شده خود را در ۲ الی ۴ صفحه به دبیر خانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه چکیده‌ها باید دارای منابع و مأخذ باشد، گفت: درج تاریخ، ساعت، مکان برگزاری سخنرانی و نام سخنران الزامی است.

رئیس کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به در نظر گرفتن امتیاز ویژه برای سخنرانی‌های حضوری، خاطرنشان کرد: چکیده‌ها باید شامل مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری به صورت مختصر، دقیق و واضح ارائه شود.

یوسفی افزود: مطالبی با موضوعات، خانواده از منظر حضرت فاطمه(س)، وظایف زن با توجه به الگوهای رفتاری آن حضرت، حجاب و عفاف فاطمی، اقتصاد مقاومتی، رزق حلال، کار و تلاش و انفاق از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نوآوری در انتخاب موضوع نیز امتیاز ویژه دارد، ادامه داد: هر نفر می‌تواند بیش از ۳ اثر به دبیرخانه با مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، تحصیلات، شغل، استان، شهرستان، مسجد، نام سخنران، مکان و زمان سخنرانی، شماره تماس و آدرس دقیق پستی ارسال نماید.

رئیس کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هر بخش از ۶ سخنران برتر تجلیل می‌شود، گفت: چکیده‌های منتخب با نظر هیأت داوران در قالب کتاب چاپ می‌شود.

یوسفی، آخرین مهلت ارسال آثار را ۹ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت با امام جواد(ع) اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان در این فراخون می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان واقع در انتهای خیابان آیت الله کاشانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحویل و یا به رایانامه mazaherimm۶۷@gmail.com ارسال کنند.

وی گفت: به ۲ نفر از سخنرانان برتر در هر بخش کمک هزینه سفر کربلا به مبلغ ۵ میلیون ریال، ۲ نفر برگزیده در هر بخش کمک هزینه سفر مشهد به مبلغ ۳ میلیون ریال و ۲ نفر منتخب در هر بخش مبلغ ۲ میلیون ریال اهدا می‌شود.


کد مطلب: 24167

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24167/طرح-های-منتخب-ملی-منابر-فاطمی-قالب-کتاب-چاپ-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir