جلسه شورای هیئات مذهبی استان تهران برگزار شد

سازمان تبلیغات اسلامی , 1 ارديبهشت 1394 ساعت 11:50

جلسه شورای هیئات مذهبی استان تهران با حضور حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، جلسه شورای هیئات مذهبی استان تهران با حضور حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیرکل، علی امیر آتشانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی،‌ سید منصور مجد الاشرافی، مسئول تشکل های دینی این اداره کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام نیک نژاد در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، ماه عبودیت و آغاز فصل نیایش،‌ بر محتوا سازی، به روز بودن،‌ استفاده از مطالب غنی و سازنده و بهره گیری از متدهای جدید با هدف جذب جوانان به جلسات دینی تأکید کرد.

وی تأکید کرد: مدیریت اجرایی و فرهنگی هیئات مذهبی و تشکل های دینی باید به جوانان سپرده شود و این شورا تنها در هدایت، نظارت و حمایت از آنان برنامه ریزی و دخالت داشته باشد.

نیک نژاد، برگزاری جلسات محوری را فضای خوبی برای انتقال مفاهیم نو و آموزش فرهنگ پربار اسلام دانست و خاطر نشان کرد:هر چه محتوا و کیفیت مطالب سخنرانی ها بیشتر و با استفاده از ابزار و روش های جدید صورت گیرد، جذابیت و اثربخشی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است این جلسه با حضور دکتر زند مقدم، رئیس شورا و جمعی از اعضای شورای هیئات مذهبی، دوشنبه ۳۱ فروردین ماه جاری در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.


کد مطلب: 24244

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24244/جلسه-شورای-هیئات-مذهبی-استان-تهران-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir