تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۱
۰
کد مطلب : ۲۴۲۴۹

سال گذشته ۱۳ هزار نفر در مساجد گلستان معتکف شدند

سال گذشته ۱۳ هزار نفر در مساجد گلستان معتکف شدند
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد افزود: علاوه بر شهرها در روستاهای استان کار ثبت نام معتکفین انجام می شود از این رو در تمامی مساجد شهر و روستا تمهید مقدمات شده است.

وی با بیان اینکه از ۱۳، ۱۴و ۱۵ ماه رجب به ایام البیض یاد می شود، افزود: ماه رجب آغاز فصل نیایش مردم است که تا پایان ماه رمضان این فصل نیایش ادامه دارد.

این مسئول گلستانی با اعلام این مطلب که گلستان همچون سایر استان های کشور خودش را برای برگزاری اعتکاف آماده کرده، افزود: مردم از اول ماه رجب می توانند به سازمان تبلیغات اسلامی و یا مساجدی که به عنوان محل برگزاری اعتکاف اعلام می شود برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی با تاکید بر این نکته که در سال جاری افزایش مساجد و افزایش جمعیت را خواهیم داشت، بیان کرد: با توجه به میزان علاقمندی که دربین مردم است هرسال تعداد معتکفین در مساجد افزایش می یابد، امیدواریم امر اعتکاف به درستی آغاز شده و به پایان برسد.

به گفته مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان آن دسته از علاقمندانی که قادر به حضور در مسجد نیستند می توانند در منزل شخصی خود روزه گرفته و اعمال این روزها را به جا آورند.

وی اضافه کرد: آن کسانی که می خواهند ازمعتکفین حمایت کنند می توانند به سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر استان مراجعه کرده و کمک های خودشان را برای حمایت از معتکفین ارائه دهند.

حجت الاسلام ولی نژاد در خاتمه تصریح کرد: چون اعتکاف کار فرهنگی است امیدواریم همه تلاش کنند تا این شرایط فرهنگی در گلستان افزایش یافته و فضای معنوی در سراسر استان ایجاد شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما