مستند «كربلا جغرافیای یك تاریخ» نقد می شود

مهر , 5 ارديبهشت 1394 ساعت 12:49

این مستند در سینما روایت اكران و با حضور عوامل فیلم مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.


«كربلا جغرافیای یك تاریخ» مستندی سینمایی است كه به روایت وقایع قیام امام حسین (ع) می پردازد.

«کربلا جغرافیای یک تاریخ» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید و با صدای شهاب حسینی، محصول حوزه هنری است كه اكران آن در جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبان روبرو شد.

این مستند در سینما روایت اكران و با حضور عوامل فیلم مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

سی و هشتمین جلسه سینما روایت روز یكشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، نبش بهار جنوبی برگزار خواهد شد.

جايزه «پيامبر رحمت» در سی و دومين جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه تهران

جایزه «پیامبر رحمت» در قالب بخش ایمان و امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران به آثاری كه با توجه به مفاهیم ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، تحكیم مبانی خانواده و بسط و تعمیم فرهنگ دینی با توجه به سیره پیامبر صلح و دوستی، حضرت محمد (ص) تولید شده‌اند، اعطا می شود.

انجمن سینمای جوانان ایران قصد دارد به‌ منظور برخورد شایسته با موج اسلام‌ستیزی و تلاش در جهت تبیین چهره رحمانی پیامبر اكرم (ص) در بخش ایمان و امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران ضمن توجه به آثاری كه به مفاهیم دینی و ثمرات ایمان و امید می‌پردازند، به آثاری كه چهره رحمانی و ملكوتی پیامبر اعظم (ص) را ترسیم كرده و به رهنمودهای رهایی‌بخش ایشان توجه داشته‌اند، جوایزی ارزنده اعطا كند.

انجمن سینمای جوانان ایران بر این باور است که با توجه به جایگاه جهانی جشنواره فیلم كوتاه تهران و اثربخشی عمیق مدیوم فیلم كوتاه، جایزه «پیامبر رحمت» دریچه‌ ای به سوی میراث حقیقی پیامبر عشق و دوستی و ترویج حقیقت راستین ایشان در نزد مخاطبان جهانی فیلم كوتاه باشد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 24308

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24308/مستند-كربلا-جغرافیای-یك-تاریخ-نقد-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir