زائرسرای لرستانی ها در مشهد کلنگ زنی می شود

مهر , 6 ارديبهشت 1394 ساعت 10:05

زائرسرای لرستانیها در مشهد طی ماه جاری کلنگ زنی می شود.


 شامگاه شنبه در جلسه هم اندیشی هیئت امنای بنیاد زائر امام رضا (ع) استان لرستان مصوب شد زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدس در زمینی به مساحت دو هزار و ۷۰۰ مترمربع کلنگ زنی شود.

همچنین مقرر شد شهرداری خرم آباد مطابق تعهد خود برای مشارکت در ساخت زائرسرا عمل کرده و مبلغ مورد نظر را طی سه قسط در تاریخ های اردیبهشت، تیر و مرداد پرداخت کند.

همچنین مقرر شد علی امرایی مسئول کمیته فرهنگی بنیاد زائر امام رضا (ع) استان لرستان در اسرع وقت اقدامات فرهنگی و تبلیغی را در راستای جذب کمک های مردمی و معرفی حساب بنیاد به عموم مردم اقدام کند.

مقرر شد با توجه به پیشنهاد استاندار لرستان در اولین جلسه شورای اداری استان بانک های لرستان نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه حداقل به میزان ۵۰۰ هزار ریال به افراد خیر برای مشارکت در ساخت زائرسرا اقدام کنند.

در این جلسه مصوب شد اعضای هیئت مدیره نسبت به تشکیل جلسات این هیئت به صورت دو هفته یکبار اقدام کرده و گزارش فعالیت های صورت گرفته را به طور مستمر در اختیار هیئت امنا قرار دهند.

همچنین مقرر شد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان تا پایان شهریور ماه نسبت به اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های متفرقه حاصل از مشارکت صاحبان صنایع استان اقدام کند.

مطابق مصوبه این جلسه عملیات اجرایی ساخت زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدس در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه امسال با انجام مراسم کلنگ زنی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار لرستان و برخی از اعضاء هیئت مدیره آغاز شود.


کد مطلب: 24327

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24327/زائرسرای-لرستانی-مشهد-کلنگ-زنی-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir