خیرین برای احداث زائرسرای لرستانی ها در مشهد مشارکت کنند

مهر , 6 ارديبهشت 1394 ساعت 10:20

استاندار لرستان بر لزوم همکاری و مشارکت خیرین و بخش خصوصی در احداث زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدش تاکید کرد.


هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه هم اندیشی هیئت امنای بنیاد زائر امام رضا(ع) در استان لرستان اظهار داشت: استانداری لرستان این آمادگی را دارد که از مدیران بانک های استان دعوت کرده و از آن ها بخواهد بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان وام قرض الحسنه در اختیار کارمندانی که تمایل به کمک برای ساخت زائرسرا دارند پرداخت کنند.

بازوند در اینباره افزود: با این اقدام ماهیانه مبلغ ۱۰ هزار تومان از حقوق کارمندان دستگاه های اجرایی استان کسر شده و آن ها برای مشارکت در این کار نیاز به هیچگونه ضمانتی نخواهند داشت و به آن ها فشاری وارد نخواهد شد.

وی با یادآوری اینکه البته اجرای این طرح برای کارمندان اختیاری بوده و در صورت تمایل می توانند در آن شرکت کنند افزود: اگر یک سوم از کارمندان استان در این طرح شرکت کنند بیش از سه میلیارد تومان از این طریق می توان برای ساخت زائرسرای لرستانیها در مشهد جمع آوری کرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه بخش خصوصی استان نیز در صورت تمایل می توانند در این طرح مشارکت کنند تصریح کرد: برای این کار لازم است تفاهم نامه ای بین مدیر مالی هر دستگاه اجرایی با بانک ها منعقد شود.

بازوند با اشاره به فعالیت های هیئت امنای بنياد زائر امام رضا(ع) استان لرستان اظهار داشت: احداث زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدس ظرفیت خوبی برای استان محسوب می شود.

وی عنوان کرد: احداث این زائرسرا می تواند منشا خیر و برکت برای مردم استان لرستان باشد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه استانداری لرستان نیز به طور حتم هماهنگی ها و پیگیریهای لازم برای احداث این زائرسرا را انجام خواهد داد یادآور شد: باید به گونه ای عمل شود که هر چه سریعتر نسبت به آغاز عملیاتی اجرایی این زائرسرا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در احداث این پروژه یک کار خیر و پربرکت محسوب می شود ادامه داد: خیرین لرستانی می توانند در صورت تمایل در احداث زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدس مشارکت داشته باشند.


کد مطلب: 24328

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24328/خیرین-احداث-زائرسرای-لرستانی-مشهد-مشارکت-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir