«قصه‌هایی از امام علی(ع) و یارانش با نگاهی به نهج‌البلاغه» بازنشر شد

ایکنا , 9 ارديبهشت 1394 ساعت 12:05

کتاب «قصه‌هایی از امام علی(ع) و یارانش با نگاهی به نهج‌البلاغه» از سوی انتشارات قدیانی به مناسبت ولادت امام علی(ع) به چاپ دوم رسید.


۱۲ قصه از امام علی(ع) و یارانش با نگاهی به نهج‌البلاغه در ۱۲ جلد، به روایت مژگان شیخی و تصویرگری سیدحسام‌الدین طباطبایی به چاپ دوم رسید.

نهج‌البلاغه گزیده‌ای از خطبه‌ها، نامه‌ها و سخنان کوتاه علی ابن ابی‌طالب است که شخصی به نام سیدرضی در قرن چهارم هجری قمری براساس ذوق ادبی شخصی خود آن را فراهم آورده و نویسنده این روایات برای پردازش قصه‌های خود از این کتاب بهره برده است.

مژگان شیخی، با روایت شیرین و گویای خود در این مجموعه توانسته است به بهترین و برترین شکل ممکن ارتباط ساده، روان و درستی را با مخاطب خود برقرار کند.

«یار روزهای سخت»، «کسی که می‌آید»، «ابوذر صحرانشین»، «من همانم که بودم»، «حکایت آن مروارید»، «مردی که از بازار گذشت»، «راه و چاه»، «عسل، انجیر و بچه‌ها»، «عقیل و آهن سرخ»، «آن مرد پیشگو»، و «ناله مرغابی‌ها» عنوان ۱۲ قصه روایت شده است.

در بخشی از کتاب آمده است؛ «زمانی که حضرت محمد(ص) در غار حرا به پیامبری برگزیده شد و به خانه بازگشت، خدیجه، حضرت علی(ع) و زید در خانه بودند. پیامبر(ص) اول از همه رسالت خود را به این سه نفر گفت. هر سه به او ایمان آوردند. اولین مردی که اسلام را پذیرفت، حضرت علی(ع) بود و ...»

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «قصه‌هایی از امام علی(ع) و یارانش با نگاهی به نهج‌البلاغه» را در ۱۲ جلد، در نوبت دوم چاپ به قیمت هر جلد ۲۵۰۰ تومان به علاقه‎مندان قصه‌ها و روایت‌های مذهبیِ عرضه کرد. این روایات به صورت مجلد به قیمت ۲۵۰ هزار ریال نیز منتشر شده است.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور رفته و یا با مراجعه به سایت رسمی این مؤسسه به آدرسِ www.ghadyani.org کتاب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.


کد مطلب: 24419

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24419/قصه-هایی-امام-علی-ع-یارانش-نگاهی-نهج-البلاغه-بازنشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir