اجرای برنامه های مذهبی تاثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

مهر , 13 ارديبهشت 1394 ساعت 15:20

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: اجرای برنامه های مذهبی تاثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.


حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین در دیدار با امام جمعه بروجرد گفت: پیگیری و اجرای فعالیت های فرهنگی مذهبی، از اهمیت بسیار بالایی در جامعه اسلامی برخوردار است و به طور قطع تأثیر فراوانی در بهبود وضعیت اجتماعی، دینی، اخلاقی و امنیتی جامعه دارد.

وی افزود: در این راستا همکاری نهادهای مختلف فرهنگی به‌ ویژه رهنمودهای ائمه جمعه، به طور یقین موثر و راهگشا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ابراز امیدواری کرد که این اداره کل با همکاری نهادهای مختلف بتواند در استان طرحها و برنامه های فرهنگی مذهبی بیشتری را اجرا کند.

حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد نیز در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد تبلیغات اسلامی در این استان گفت: اداره تبلیغات اسلامی یک نهاد انقلابی است که به منظور بالا بردن سطح فرهنگ دینی و قرآنی تأسیس شده است.

وی افزود: اهمیت و حساسیت کارهای فرهنگی و تبلیغی در حوزه دین، همکاری همه جانبه ادارات دولتی و نهادهای فرهنگی و آموزشی استان را می طلبد.

امام جمعه بروجرد در ادامه حمایت خود از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد را به منظور برگزاری برنامه های فرهنگی، قرآنی اعلام کرد.

بنابراین گزارش در این دیدار حجت‌الاسلام غلامی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و علی جهانی معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز حضور داشتند.


کد مطلب: 24464

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24464/اجرای-برنامه-های-مذهبی-تاثیر-زیادی-کاهش-آسیب-اجتماعی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir