تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۴۵۵۹

هیئات مذهبی و مداحان، نقش مهمی در ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت دارند

هیئات مذهبی و مداحان، نقش مهمی در ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت دارند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام جمال یاری در نشست مشترک شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان با بیان اینکه همه ما در مقابل اهل بیت(علیهم السلام) مسئول هستیم، اذعان داشت: یکی از مهمترین وظایف شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان حفظ شأن اهل بیت (ع) و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی در جامعه است.


وی تاکید کرد: باید با برنامه ریزی منسجم و مدون بتوانیم فرهنگ علوی و فاطمی را در بین جوانان و نوجوانان تقویت و نهادینه کنیم به این معنا که آن عزیزان با سیره تابناک حضرت زهرا(س) بیشتر آشنا شوند. اگر چه حب اهل بیت (ع) در جان و دل مردم شعله ور است، اما ما هم باید به وظیفه خودمان نسبت به ترویج فرهنگ غنی و اثربخش اهل بیت(ع) عمل کنیم.

این مقام مسئول ضمن تشریح وظایف شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان تصریح کرد: شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان دو عنصر تأثیرگذار در برنامه های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان افزود: هیئات مذهبی و مداحان در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بیش از گذشته تلاش کنند.

حجت‌الاسلام یاری در پایان ضمن قدردانی از اعضاء سابق کانون مداحان استان خواستار همدلی و همکاری بین شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شد.

گفتنی است، این نشست در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما