حسین پارسایی دبیر جشنواره «باران رحمت» شد

ایکنا , 19 ارديبهشت 1394 ساعت 15:03

حسین پارسایی طی حکمی از سوی حمید شاه‌آبادی، رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر به عنوان دبیر دومین جشنواره سراسری دانشجویی «باران رحمت» منصوب شد.


به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره «باران رحمت»، حمید شاه‌آبادی، رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر طی حکمی حسین پارسایی را به عنوان دبیر دومین جشنواره سراسری دانشجویی «باران رحمت» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:
«ماه مهربانی که با کلام پر مهر خدای رحمان همگام و هم‌رنگ شده و عاشقان و دلدادگان را می‌خواند برای بهره از آیات الهی در ایام رمضان، هنر از هر جنس و هر رشته‌ای که باشد در راه عاشقی، تجلی‌گر ذوق هنرمند است و در راه عبودیت خدای رحیم و این مهم ظهور می‌کند در بستری با نام دومین جشنواره سراسری دانشجویی باران رحمت.
نظر به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر جشنواره منصوب می‌شوید. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه احدیت خواستارم.»

یادآور می‌شود، دومین جشنواره سراسری دانشجویی «باران رحمت» در سه بخش مسابقه، جنبی و بازارچه فروش دانشجویی و در رشته‌های تئاتر، تایپوگرافی، هم‌آوایی و تواشیح، فیلم کوتاه، عکاسی، خوشنویسی، تصویرسازی، طراحی پوستر، نگارگری و نقاشی همزمان با ماه مبارک رمضان از ۱۱ ـ ۲۵ تیرماه در باغ موزه قصر برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 24608

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24608/حسین-پارسایی-دبیر-جشنواره-باران-رحمت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir