سریال «موسی(ع)» پاسخی به شبهات صهیونیست‌هاست

ایکنا , 20 ارديبهشت 1394 ساعت 11:44

کارگردان سریال «موسی(ع)» گفت: این سریال قرآنی پاسخی به دروغ و شبهات صهیونیست‌ها به شمار می‌آید.


فرج‌الله سلحشور، کارگردان تلویزیون درباره سریال «موسی(ع)» چنین خبر داد: فیلمنامه این سریال آماده شده است و هم اکنون نسخه‌ای از آن به سیما ارائه شده تا اجازه ساخت آن صادر شود؛ البته این‌گونه که به نظر می‌رسد طرح مورد موافقت مسئولان سیما قرار گرفته و ما امیدواریم این کار با یاری خداوند هر چه زودتر به مرحله تولید برسد.

وی افزود: این سریال کاری ۵۰ قسمتی خواهد بود؛ البته امکان دارد قسمت‌هایی به این سریال اضافه شود، اما آنچه مشخص است این که سریال به لحاظ بزرگی بسیار عظیم‌تر از «یوسف پیامبر(ع)» خواهد بود. این کار سعی دارد به بسیاری از شبهات صهیونیست‌ها پاسخ دهد.

سلحشور درباره منابع این سریال گفت: از تمام متون تاریخی از جمله تورات و انجیل استفاده شده، اما محور و منبع اصلی قرآن کریم است.

این فیلمساز قرآنی ادامه داد: منصور براهمی، ناصر هاشم‌زاده و جمال شورجه در این سریال کنار من خواهند بود. در این مجموعه قرار است از بسیاری از لوکیشن‌های «یوسف(ع)» در شهرک دفاع مقدس استفاده شود. برای سریال «موسی(ع)» از جلوه‌های ویژه استفاده بسیار خواهیم کرد، چون با توجه به معجزات فراوان این پیامبر نیاز است که از جلوه‌های ویژه به طرز شایسته استفاده شود.

وی در پایان خبر خود آورده است: در سریال «حضرت موسی(ع)» همه عوامل از داخل کشور خواهند بود، چون اعتقاد دارم با بودن امکانات می‌توان همه کارهای فنی را در داخل کشور انجام داد. عوامل جلوی دوربین این سریال هم از چهره‌های نامدار سینما و تلویزیون انتخاب می‌شوند.


کد مطلب: 24624

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24624/سریال-موسی-ع-پاسخی-شبهات-صهیونیست-هاست

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir