بیانیه همایش سالیانه مدیران هیئات رزمندگان

تسنیم , 21 ارديبهشت 1394 ساعت 7:50

بیست و یکمین همایش سالیانه مدیران هیئات رزمندگان اسلام با صدور بیانیه پایانی در مورد مهمترین مسائل کشور به کار خود پایان داد.


هیئت های رزمندگان اسلام که از یک سوء وام دار رشادت‌ها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس بوده و از سوی دیگر مفتخر به نوکری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خادمی مجالس بزرگداشت اهل بیت (ع) می‌باشند در همه صحنه های دفاع از انقلاب خود را موظف به تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری دانسته و موارد ذیل را به‌عنوان مواضع خود اعلام می‌داریم:

۱- درسال همدلی و همزبانی دولت و ملت، ضمن حمایت از دولت در پیمودن راه روشن انقلاب که همان راه امام است اعلام می‌داریم تنها راه همدلی و همزبانی دولت و ملت تمرکز همه بر اجرای تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کلیه امور خصوصاً خطوط روشن ترسیم شده در اقتصاد، فرهنگ و سیاست های داخلی و خارجی است.

۲- در بحث مذاکرات هسته ای علاوه بر حمایت از گروه مذاکره کننده ایرانی، ایشان را به رعایت قاطعانه خطوط قرمزی که از جانب رهبر معظم انقلاب ترسیم شده توصیه می‌کنیم و می‌دانیم در مذاکرات، عظمت و هیبت و احترام و حقوق ملت بزرگ ایران را حفظ خواهد کرد و یادآوری می‌کنیم که مردم غیور ایران مذاکره در زیر شبح تهدید را بر نمی‌تابند.

۳- دولت آمریکا بداند دوران تهدید و تحقیر ملت‌ها گذشته و منطق زور دیگر جوابگو نیست. مردم شریف ایران هیچگاه جنایات آمریکا را فراموش نمی‌کنند و همیشه آماده هستند تا کوچک‌ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران را با پاسخی کوبنده و دندان شکن در نطفه خفه کنند. مردم غیور ایران با تکیه بر ایمان خود به قدرت بی نهایت الهی از هیچ تهدیدی هراس ندارند و همچنان که در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده‌اند، دشمن خویش را از کرده ی خود پشیمان می‌کنند.

۴- ما با محکوم کردن جنایات ددمنشانه و غیر قابل توجیه رژیم آل سعود در حمله به کشور مسلمان یمن و کشتن کودکان و زنان و غیرنظامیان خود را موظف به دفاع از ملت مظلوم یمن می‌دانیم و اعلام می‌داریم که آل سعود با این جنایات نقاب از چهره منافقانه خود برداشت و نشان داد که با پیمودن راه رژیم کودک‌کش صهیونیستی صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد. همچنین از تمام حامیان غربی و عربی این حملات و تعرضات وحشیانه خصوصاً آمریکای جنایت پیشه ابراز تنفر نموده و ساکتین بین المللی را به انجام وظیفه انسانی خود در قبال این نسل کشی توصیه می‌کنیم.

۵- همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راه اصلاح وضع اقتصادی کشور و دور زدن تحریم‌ها در لوزان و ژنو و پای میز مذاکرات نیست بلکه تکیه بر استعدادها و توانمندی‌های داخلی و راهکار اقتصاد مقاومتی است همچنین از همه مردم وفادار کشور می‌خواهیم با مصرف کالاهای داخلی و پرهیز از خرید محصولات خارجی زمینه رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم نمایند.

۶- یکی از وظایف هیئتها تلاش برای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در تمام ابعاد آن (به خصوص مصادیقی که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی فرمودند) در جامعه و پراکندن عطر نماز در اجتماع می‌باشد و همه هیئت‌ها باید تلاش کنند به این مهم بپردازند.

۷- رسالت دیگر هیأتها ترویج فرهنگ قرآن و انس با آن در هیئات مذهبی و به تبع آن در جامعه می‌باشد. لذا به همه هیأت ها توصیه می‌کنیم آموزش و ترویج صحیح خوانی و فهم و درک آیات قرآن را وجهه همت خود قرار دهند.

۸- ما به همه هیئت‌های عزاداری خصوصاً هیئت های رزمنده توصیه می‌کنیم همانطور که تاکنون وجهه همتشان گسترش اسلام ناب محمدی بوده با غنا بخشیدن به محتوای منابر، اشعار و مداحی‌ها طبق دغدغه های مقام معظم رهبری عمل نموده و اجازه ندهند حرکت‌هایی که مناسب این مجالس نیست از جمله برهنه شدن، بالا و پایین پریدن های بیجا و غیره، باعث پایین آوردن شأن و منزلت مجالس عزاداری سیدالشهداء و اهل بیت (ع) گردد.

در پایان خدا را شاکریم که ما را از رزمندگان ولایت و نوکران اهل بیت (علیهم السلام) قرارداد و از او می‌خواهیم که ما را در این راه ثابت قدم بدارد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


کد مطلب: 24643

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24643/بیانیه-همایش-سالیانه-مدیران-هیئات-رزمندگان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir