تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۴۷۰۱

بازار فیلم کن میزبان فیلم سینمایی «محمد(ص)» خواهد بود

بازار فیلم کن میزبان فیلم سینمایی «محمد(ص)» خواهد بود
حسین صابری، مدیر پروژه فیلم سینمایی «محمد(ص)» با بیان این‌که این فیلم سینمایی در آینده‌ای نزدیک اکران خواهد شد، اظهار کرد: هم اکنون در حال شناسایی سالن‌هایی هستیم که امکان نمایش این فیلم را دارا هستند تا با حداکثر سینماهایی که قادر هستند این فیلم را به نمایش درآورند اکران این فیلم عظیم را به زودی آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که پخش‌کننده بین‌المللی این فیلم سینمایی، کمپانی‌های مطرح جهان هستند، گفت: مجید مجیدی صحبت‌هایی در کنفرانس خبری این فیلم مبنی بر اعلام آمادگی چند کمپانی مطرح جهانی برای پخش فیلم کرده‌ است. اما اجازه می‌خواهم تا قطعی نشدن نام آن شرکت‌ها، فعلاً از اعلام اسامی آنها خودداری کنم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به بهترین نحو ممکن این فیلم در جهان به نمایش درآید.

فیلم محمد(ص) برای تمامی مسلمانان جهان است

مدیر پروژه فیلم «محمد (ص)» ادامه داد: این فیلم درباره حضرت رسول است، بنابراین باید تمام تلاش خود را بکنیم تا تمام مسلمانان جهان این فیلم را به بهترین نحو ممکن تماشا کنند. برای همین تمام کوشش‌ خود را برای بهتر دیده شدن کار انجام می‌دهیم.

مدیر موسسه سینمایی نور تابان ادامه داد: این فیلم قرار است به زودی در افتتاحیه جشنواره مونترال کانادا به نمایش درآید. این نمایش اولین حضور بین‌المللی این فیلم سینمایی در سطح جهان است. درباره جشنواره کن هم باید بگویم که این فیلم سینمایی تنها در بازار فیلم این جشنواره حضور خواهد داشت و در جشنواره به نمایش در نمی‌آید.

فیلم سینمایی «محمد(ص)» از زمان تولد تا نوجوانی پیامبر اکرم(ص) را به تصویر می‌کشد. بازیگران اصلی این فیلم سینمایی علیرضا شجاع نوری، ساره بیات، مهدی پاکدل، داریوش فرهنگ، مینا ساداتی و.... هستند.

فهرست برخی از عوامل فیلم سینمایی محمد(ص) از این قرار است: کارگردان: مجید مجیدی/ نویسنده‌ی فیلمنامه: کامبوزیا پرتوی، مجید مجیدی، با همکاری حمید امجد/ مشاور کارگردان: رضا میرکریمی/ دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: لوکا لاچین/ دستیاران کارگردان: علی سبزواری، حسن نجفی، بهزاد رفیعی، محسن قرائی/ مدیر فیلمبرداری: ‌ویتوریو استورارو، فیلمبردار:‌ حمید خضوعی ابیانه/ طراح تولید (مدیر طراحی صحنه، دکور و آکسسوار): میلژن کرکا کلژاکویچ، مدیران و طراحان هنری: محسن شاه‌ابراهیمی، حمید قدیریان، بابیک برانمیر (بانه)/ طراحی هنری: اصغر نژاد‌ایمانی، بهزاد آدینه/ طراحی آکسسوار: فرانکو فوماگالی/ طراحی لباس: مایکل اوکانر/ طراحی گریم: جیانتو دروسی/ جلوه‌های ویژه کامپیوتری: اسکات اندرسون، هماهنگ‌کننده: امیررضا معتمدی/ جلوه‌های ویژه میدانی: کوریدوری، مرحوم جواد شریفی‌راد/ مستندسازی پروژه: محمد مقدم، مهتاره علیزاده/ امور بین‌الملل: رضا تشکری/ امور مالی: مهدی نیرومند/ هماهنگی امور مدیریت پروژه: نریمان شاداب/ مدیران تولید: مجتبی متولی، محمدرضا منصوری، فرهاد کی‌نژاد/ تهیه‌کننده‌های اجرایی: پروانه پرتو، علیرضا رضاداد/ مدیر پروژه: محمد مهدی حیدریان/ تهیه کننده: شرکت سینمایی نور تابان.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما