تاریخ ائمه بقیع به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتم رجب منتشر شد

ایکنا , 23 ارديبهشت 1394 ساعت 15:10

به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتم رجب، دوره جدید آموزش مجازی دانشگاهیان با موضوع «آشنائی با تاریخ ائمه بقیع» منتشر شد.


مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتم رجب مصادف با مبعث پیامبر اکرم (ص)، دوره آموزشی «آشنائی با تاریخ ائمه بقیع» را منتشر کرد.

در این دوره آموزشی که در چهار جلسه ارائه شده است، استاد برجسته، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نبوی از استادان حوزه و دانشگاه تاریخ ائمه بقیع را به صورت مالتی مدیا به دانش آموختگان ارائه خواهد داد.

در این دوره ضمن پاسخگویی به برخی از مهم‌ترین پرسش‌ها و شبهات درباره تاریخ ائمه بقیع و پیامبر اکرم(ص)، مواضع علمای شیعه و اهل تسنن در مورد حضرت محمد(ص) و امامان معصوم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

بر این اساس در جلسه اول، تاریخ زندگی پیامبر اسلام(ص) و ماجرای مبعث حضرت در تاریخ ۱۳ سال قبل از هجرت آموزش داده می شود. در جلسه دوم تاریخ زندگانی و ویژگی‌های حضرت‌زهرا(س) در زمان پیامبر(ص) ارائه خواهد شد.

همچنین در درس سوم و چهارم، تاریخ زندگی امام حسن(ع)، امام سجاد و امام باقر(ع) بازخوانی می شود و در جلسه پنجم زندگی سیاسی و اجتماعی امام صادق (ع) به دانش آموختگان ارائه خواهد شد.

محتوای مالتی مدیا ارائه شده در این مرکز قابل پخش از طریق اینترنت، حتی با کمترین سرعت اتصال به اینترنت ( Dialup ) است، به گونه‌ای که تمامی موارد آموزش مجازی اعم از؛ فلش کارت، کوئیز، منابع تکمیلی، متن درس و فیلم را می توان بصورت یکپارچه و با کمترین سرعت اتصال به اینترنت مشاهده کنند.

روند آموزشی دروس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به این ترتیب است که فراگیر بعد از پایان هر جلسه و کسب نمره قبولی، می تواند محتوای جلسه بعدی را مشاهده کند.

پیش مطالعه متن درس، محتوای آموزشی، هم‌اندیشی نکات درس و دریافت فایل آفلاین از بخش‌های هر جلسه است.

دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاهیان به آدرس http://un.nahad.ir ضمن ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به مطالعه و گذراندن سرفصل‌های آموزشی مربوط به این طرح اقدام کنند.

اعطای گواهی معتبر پایان دوره از سوی مرکز آموزش های مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از مهم‌ترین مشوق‌های این طرح‌ است.


کد مطلب: 24724

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24724/تاریخ-ائمه-بقیع-مناسبت-فرارسیدن-بیست-هفتم-رجب-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir