تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
۰
کد مطلب : ۲۴۸۰۴

اجرای نمایش «آواز پر جبرئیل» از اول خرداد در حوزه هنری

اجرای نمایش «آواز پر جبرئیل» از اول خرداد در حوزه هنری
رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در راستای تبیین یکی از ابعاد زندگی پیامبر اعظم(ص) که کمتر به آن پرداخته شده است، نمایش فاخر و جذاب «آواز پر جبرئیل» را تولید و به روی صحنه خواهیم برد.

وی ادامه داد: در این اثر نمایشی که برخی از هنرمندان سینما و تلویزیون همچون محمد عمرانی، اردلان شجاع‌کاوه، لیلا بلوکات، الیزا اورامی و علی طالبلو ایفای نقش می‌کنند، داستان معراج حضرت محمد(ص) در قالب نمایش و با استفاده از جلوه‌های هنری و بصری ویژه اجرا خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: اجرای این اثر هنری که نویسندگی و کارگردانی آن را محسن معینی به عهده خواهد داشت، از اول خرداد مصادف با سالروز میلاد امام‌حسین(ع) در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز و تا ۱۴ خرداد، هر روز از ساعت ۲۰:۴۵ ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان برای تهیه بلیط و تماشای این تئاتر قرآنی می‌توانند با سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ به شماره تلفن ۷۷۴۷۱۶۱۱ و یا شماره همراه ۰۹۱۹۸۹۰۰۶۸۴ تماس حاصل کنند. ضمن آنکه این نمایش سوم خرداد و در سالروز فتح خرمشهر ویژه جامعه قرآنی به روی صحنه خواهد رفت و این عزیزان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن ۶۶۴۹۷۱۶۸ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، پیش از این محسن معینی نمایش «بر فرس تندرو» را با الهام از دیوان «گنجینه‌الاسرار» عمان سامانی و با موضوع عاشورا کارگردانی کرده بود که در برج میلاد اجرا شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما