مسئول کانون مداحان خرم‌آباد:

مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در مداحی‌ها و سخنرانی‌های گنجانده شود

ایکنا , 30 ارديبهشت 1394 ساعت 10:47

یکی از کارهایی که ما مداحان می‌توانیم برای رضای خداوند و برای این‌که برداران و خواهران ما در دام این بلای خانمان‌سوز گرفتار نشوند انجام دهیم این است که مسئله مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را در مداحی‌ها و سخنرانی‌های خود بگنجانیم.


سیدعلی موسوی، مسئول کانون مداحان شهرستان خرم‌آباد، در کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد با موضوع سبک زندگی اسلامی و دوری از آسیب‌های اجتماعی ویژه مداحان شهرستان خرم‌آباد که سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در اتبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: کار ما یک کار خدایی و کار ثواب است.

وی ادامه داد: کار ما کاری است که بتوانیم انسانی را راهنمایی کرده و او را امر به معروف کنیم.

موسوی با اشاره به این‌که در محافل و مجالس به مداحان میکروفون به‌دست و تأثیرگذار گفته می‌شود، عنوان کرد: اصل ماجرا نیز همین است و از همین‌جا از مداحان خواهش دارم که به‌جای اشعار بی‌محتوا و برای رضای خدا پیشگیری از اعتیاد را در برنامه‌ها و مراسماتی که می‌رویم بگنجانیم چراکه سخنان مداحان روی مردم تأثیر مستقیم دارد.

مسئول کانون مداحان شهرستان خرم‌آباد افزود: امروز مقام معظم رهبری روی مداحان تأکید کرده است و می‌فرماید: تأثیر سخنان مداحان خیلی بیشتر از صدا و سیما و کارهای دیگر است.

وی تصریح کرد: یکی از کارهایی که ما مداحان می‌توانیم برای رضای خداوند و برای این‌که برداران و خواهران ما در دام این بلای خانمان‌سوز گرفتار نشوند انجام دهیم این است که مسئله مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را در مداحی‌ها و سخنرانی‌های خود بگنجانیم.


کد مطلب: 24826

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24826/مبارزه-مواد-مخدر-اعتیاد-مداحی-ها-سخنرانی-های-گنجانده-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir