اعزام همه متقاضیان زیارت عتبات در ماه رمضان/ سفرها ۲۲ روزه شد

مهر , 30 ارديبهشت 1394 ساعت 15:15

مدير كل عتبات و عاليات سازمان حج زيارت از حذف برنامه پيش ثبت نام زائران به عتبات عاليات در ماه رمضان خبر داد و اظهار داشت: در اين مدت همه متقاضيان زیارت در ماه رمضان به عتبات اعزام می شوند.


محسن نظافتی از حذف برنامه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات در زمان جدید خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی قبلی اعزام‌های زایران که تا ۲۵ خرداد ماه بوده است تا پایان ماه رمضان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی قبلی در هر دوره برای اعزام دوره بعدی پیش ثبت‌نام انجام می‌گرفت كه در این دوره به دلیل همزمانی با ماه مبارك رمضان، برنامه پیش ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات را حذف كردیم و تمامی متقاضیان اعزام در رمضان به عتبات اعزام می‌شوند.

نظافتی خاطر نشان كرد: هر زایری كه در این مدت بخواهد برای اعزام به عتبات اقدام كند، ثبت‌نام وی قطعی خواهد بود و در گروه‌های ۱۳ یا ۲۲ روزه به عتبات اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: با توجه به اینكه زایران عزیز علاقه‌مند هستند كه در ماه رمضان زیارت عتبات عالیات را درك كنند، از این‌رو به گونه‌ای برنامه‌ریزی كرده‌ایم كه زایران بتوانند براساس موقعیت خود بسته‌های پیشنهادی ۱۳ یا ۲۲ روزه را در این مدت انتخاب كنند.

مدیر كل عتبات عالیات سازمان حج وزیارت گفت: بنابراین كسانی كه به عتبات اعزام می‌شوند اگر در قالب ۱۳روزه اعزام شوند ده روز را در عتبات روزه می‌گیرند و اگر در قالب ۲۲ روزه اعزام شوند، ۱۰ روز در كربلا و ۱۰ روز را در نجف اشرف خواهند بود و در گروه ۲۲ روز طوری تنظیم شده كه زایران عزیز لیالی قدر را در نجف اشرف و یا كربلای معلی خواهند بود.

وی ادامه داد: طبق وعده‌ای كه رییس سازمان حج وزیارت اعلام كرده بود، در این دوره قیمت‌های عتبات تا ۱۵ درصد كاهش خواهد یافت و به زودی بسته‌های پیشنهادی و قیمت‌های جدید از طریق سازمان حج وزیارت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نظافتی خاطر نشان كرد: بیشتر اعزام‌های این دوره به صورت زمینی صورت می‌گیرد و تنها دو ایستگاه پروازی تهران و مشهد را خواهیم داشت كه استان‌های سمنان، قزوین، همدان، قم، تهران، مركزی، كرج و كاشان از فرودگاه امام خمینی (ره) و سایر استان‌های همجوار خراسان رضوی از مشهد اعزام خواهند شد.


کد مطلب: 24837

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24837/اعزام-همه-متقاضیان-زیارت-عتبات-ماه-رمضان-سفرها-۲۲-روزه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir