تجلیل از «فرج‌الله سلحشور» به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب

فارس , 3 خرداد 1394 ساعت 8:30

خبرگزاری فارس به پاس سال‌ها فعالیت فرج‌الله سلحشور در حوزه هنر انقلابی و اسلامی از وی طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آورد.


مقام هنری فرج‌الله سلحشور به عنوان هنرمند عرصه هنر انقلابی سه‌شنبه، ۵ خرداد طی مراسمی که خبرگزاری فارس آن را برگزار خواهد کرد مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

سلحشور فعالیت در عرصه هنر انقلابی را از آغازین روزهای انقلاب در حوزه هنری آغاز کرد و برای رسیدن به نقطه مطلوب هنر انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نبود؛ وی ابتدا به عنوان بازیگر سینما در دو فیلم «توبه نصوح» و «پرواز در شب» حضور یافت.

سلحشور همواره کوشیده است که در آثارش، فرهنگ قرآنی را ترویج کند و با هنر و درکی درست از مفاهیم قرآنی، آثاری در شأن انقلاب پدید آورد؛ کارنامه فعالیت سلحشور سرشار از علاقه و محبتش به قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) است و در طول سه دهه فعالیت خود تلاش کرده تا در آثارش، فرهنگ قرآنی و سیره ائمه(ع) و پیامبران را لحاظ کند و با ساخت مجموعه‌های تلویزیونی «ایوب پیامبر»، «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر» توانست به شکل شایسته‌ای قصص قرآنی را برای مخاطب بازگو کند و جمعیت هدف علاوه بر ایران در منطقه نیز مورد توجه قرار گرفت.

به همین مناسبت خبرگزاری فارس همزمان با هفته مقاومت، میزبان مراسم تجلیل از این چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی است که سه‌شنبه، ۵ خرداد در محل خبرگزاری فارس برگزار شده و حضور برای عموم علاقه‌مندان در آن آزاد است.


کد مطلب: 24886

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24886/تجلیل-فرج-الله-سلحشور-عنوان-چهره-شاخص-هنر-انقلاب

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir