تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
۰
کد مطلب : ۲۴۸۹۰

نخستین اجرای نمایش «آواز پر جبرئیل» روی صحنه رفت

نخستین اجرای نمایش «آواز پر جبرئیل» روی صحنه رفت
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه و نخستین اجرای نمایش «آواز پر جبرئیل» که شامگاه جمعه، اول خرداد در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، با بیان این که خداوند را شاکر هستیم که توانستیم قدمی در راه بهبود خلأ‌های موجود در زمینه آموزه‌های قرآنی برداریم، اظهار کرد: این نمایش با نگاهی نو به معراج پیامبر اکرم(ص) تولید و اجرا شده است.

وی افزود: پرداختن به بعد معنوی شخصیتی حضرت محمد(ص) کار مشکلی است، اما با همکاری هنرمندان برجسته کشورمان، موفق به ارائه اثری درخور توجه شده‌ایم و امیدواریم این اثر مقدمه‌ای برای ورود به آثار فاخرتر و بزرگتر با مضامین دینی و قرآنی باشد.

این گزارش حاکی است، آئین افتتاحیه نمایش «آواز پر جبرئیل» با حضور سردار سرتیپ محسن کاظمینی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) و خانواده کارکنان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و هنرمندان و علاقه‌مندان به تئاتر کشور همراه بود.

این نمایش به تهیه‌کنندگی نگین میرحسنی‌واحد کاری از گروه تئاتر «شرنگ» است و در آن بازیگرانی همچون لیلا بلوکات، اردلان شجاع‌کاوه، الیزا اورامی، محمد عمرانی، علی طالب‌لو، محمد تنهایی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «آواز پر جبرئیل» که نویسندگی و کارگردانی آن را محسن معینی به عهده داشته است تا ۱۳ خرداد‌ ساعت ۲۰:۴۵ میزبان علاقه‌مندان و تماشاگران تئاتر خواهد بود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره‌ ۰۹۱۹۸۹۰۰۶۸۴ تماس حاصل کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما