مدال خادمی افتخاری به حاج علی خورشیدی اهدا شد

ایکنا , 8 خرداد 1394 ساعت 10:40

مراسم تجلیل از سی سال زحمت خالصانه ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) حاج علی خورشیدی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.


به شکرانه توفیق و خدمت خالصانه پیرغلام اهل بیت(علیهم السلام) حاج علی خورشیدی مراسم تجلیل از وی با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، معاونین، مدیران و خادمین این مکان مقدس، جمعی از شعرا و مادحین اهل بیت(علیهم السلام و زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، در این برنامه باشکوه که به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد از زحمات ۳۰ ساله پیرغلام اهل بیت(علیهم السلام) تجلیل شد.

حمایل، لوح و مدال خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران به دست نماینده مقام معظم رهبری و تولیت مسجد مقدس جمکران به حاج علی خورشیدی اهدا شد.

حاج علی خورشیدی در این مراسم ضمن تقدیر از تولیت و خدمتگزاران و دست اندر کاران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: بنده آستان بوس این خاک بوده و هستم و ۳۰ سال در این مکان مقدس دعا گوی میهمانان امام زمان بوده ام.

وی ادامه داد: این کشور، کشور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و رهبر آن نیز از فرزندان حضرت زهرا(سلام الله علیها ) است و همه ما باید برای حفظ این کشور از رهبری تبعیت کرده و برای سلامتی ایشان دست به دعا ببریم.

وی در پایان خطاب به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ابراز کرد: آقا در آن نفس که بمیرم در آروزی تو باشم به دان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم.


کد مطلب: 24993

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24993/مدال-خادمی-افتخاری-حاج-علی-خورشیدی-اهدا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir