برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی حضرت زینب(س) در کربلا

ایکنا , 17 خرداد 1394 ساعت 14:01

آستان مقدس حسینی، نخستین دوره جشنواره بین‌المللی حضرت زینب(س) را با هدف تألیف و پژوهش درباره شخصیت این بانوی بزرگوار آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «آستان مقدس حسینی»، این جشنواره بین‌المللی با شعار «حضرت زینب(س)؛ اسوه صبر و شکیبایی» از ۱۷ آبان‌ماه آغاز و تا ۲۰ همین ماه ادامه خواهد داشت و در چارچوب این جشنواره، مسابقه بهترین تألیف و پژوهش درباره شخصیت حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد.

از شرایط شرکت در مسابقه این که تألیف و پژوهش باید درباره حضرت زینب(س) بوده و تاکنون منتشر نشده باشد، همچنین محورهای مورد بررسی باید جدید و درباره سیره آن حضرت باشد.

همچنین، تعداد صفحات این پژوهش باید بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ صفحه A۴ با فونت (۱۶) باشد و بعد از پایان مسابقات تألیفات و پژوهش‌ها به شرکت‌کنندگان ارجاع داده نمی‌شود.

آستان مقدس حسینی در انتشار پژوهش‌هایی که مصلحت بداند، اختیار تام دارد و آخرین مهلت ارسال پژوهش‌ به این جشنواره، ۲۲ شهریورماه است.

پژوهش‌ها باید بر روی لوح فشرده و نسخه چاپی آن به شعبه نشر بخش رسانه‌ آستان مقدس امام حسین(ع) ارسال شود، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس «mahrajan.zainab@yahoo.com» ایمیل نمایند و شرکت‌کنندگان حق اعتراض به نتیجه مسابقات را نخواهند داشت.

همچنین برای نفرات برتر این مسابقات، جوایزی نقدی اختصاص داده شده است که به نفر نخست ۸ میلیون دینار عراقی اعطا می‌شود و ۶ میلیون دینار عراقی برای نفر دوم و ۴ میلیون دینار عراقی برای نفر سوم درنظر گرفته شده است.

گفتنی است، برای کسب اطلاع بیشتر علاقه‌مندان می‌توانند با شماره (۰۰۹۶۴۷۸۰۹۸۰۳۶۷۹) تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به شعبه نشر آستان مقدس حسینی مراجعه کنند.


کد مطلب: 25164

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25164/برگزاری-نخستین-جشنواره-بین-المللی-حضرت-زینب-س-کربلا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir