سیستان میزبان جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی

مهر , 18 خرداد 1394 ساعت 13:24

دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی گفت: سیستان و بلوچستان برای نخستین بار میزبان این جشنواره شده است.


حجت الاسلام عباس دانشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در دوره سیزدهم جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، در کنار دیگر هنرهای تجسمی، به طور ویژه به گرافیک توجه شده و جشنواره ای مستقل به این هنر ارزشمند اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: پرداختن به شخصیت و سیره حضرت رضا(ع) از دریچه هنر به ویژه هنرهای گرافیکی اثرگذاری خاصی روی مخاطبان دارد. استفاده از هنر گرافیک و خلق آثار گرافیکی رضوی ابتکار جدید و جالبی در میان اهالی هنر است.

وی از انتخاب دبیر تخصصی این جشنواره هم خبر داد و گفت: دبیر تخصصی این جشنواره از فعالان حوزه گرافیک است.

دبیرجشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را بیستم مردادماه اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.

یادآوری می شود؛ جشنواره ه جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که همزمان با ایام دهه کرامت در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌های این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.

همچنین سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۷۸۸۸ و شماره تلفن‌های‌: ۹-۰۵۱۳۲۲۸۳۰۴۴ به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.


کد مطلب: 25185

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25185/سیستان-میزبان-جشنواره-جلوه-های-فرهنگ-رضوی-هنرهای-گرافیکی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir