ساماندهی هیأت های مذهبی و مداحان در شهرستان های ملارد و شهریار

مهر , 19 خرداد 1394 ساعت 11:16

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد گفت : ساماندهی هیأت های مذهبی و مداحان در شهرستان های ملارد و شهریار آغاز شده است.


حـجـت الاسـلام حـسیـنـعـلی رضازاده رییس اداره تـبـلیغات اسـلامی شهرستانهای شهریار و ملارد اظهار داشت : ارتقاء سطح کیفی خدمات و فعالیت های فرهـنگی و تبـلـیـغاتی از مواردی است که فـراتر از کمیت برای ما حـائز اهمیت است و به مـنـظور افزایش و توسعه کیفی فـعالـیت های دیـنی و تبلیـغاتی نهـایت تـلاش خـویش را بکار می گیریم.

وی افزود: نگاه و روش ما در این حـوزه مـبـتـنی بر افـزایش کـمیت صرف نـیست و لـحاظ کردن استانداردهای لازم و تـوسـعـه کارآمـدی و ارتـقاء خـروجی فعـالیت ها در اولویت قرار دارد.

رضازاده تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع بازبینی و ساماندهی هیات های مذهبی و مداحان فعال در شهرستانهای ملارد و شهریار عملیاتی شد تا با استعانت از الطاف الهی فعالیت های تبلیغی و مذهبی به شکل سازنده اسـتمرار یابد.

وی افزود: کانون مداحان و روحانیت دو عنصری است که به وضوح می توان آثار و نتایج این همسویی و همگرایی را در آن مشاهده کرد و با الگوبرداری از چنین سازوکاری می توان موفقیت های این عرصه را در ابعاد دیگر نیز توسعه داد و از دستاوردهای آن بهره مند شد.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در صورت همسویی هر چه بیشتر و همگرایی فزاینده در بین دستگا ها و نهادهای فعال درحوزه فرهنگی می توان به دستاوردهای هرچه مطلوب تری نائل شد و دستور کارهای فرهنگی را با همسویی و هدفمندی منسجم تری عملیاتی کرد.

وی در تشریح عمده ترین کمبودها و نارسایی های موجود در حوزه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های ملارد وشهریار عنوان کرد: محدودیت در منابع اعتباراتی و کمبود کادر نیروی انسانی در این مجموعه از مهمترین دغده های ما است.

این مسئول گفت: در صورت بهبود وضعیت موجود با توجه به توانمندی ها و ظرفیت هایی که از آن برخورداریم قادر خواهیم بود و به توفیقات هرچه مطلوب تری نائل شویم و روند موفقیت ها به نحو قابل توجهی و با جهش های چشمگیرتری مواجه می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های ملارد و شهریار یادآور شد: البته دو مشکل و محدودیت مورد اشاره به صورت صرف مشمول شهرستان های ملارد و شهریار نمی شود و در مناطق و شهرستان های دیگر نیز کم و بیش مشاهده می شود که به تبع در صورت رفع و دفع آن با توجه به گستردگی دامنه تعاملات سازمان تبلیغات اسلامی با اقشار گوناگون مردم و در طیف های متعدد، فعالیت های دینی و مذهبی،تبلیغی و فرهنگی با رشد مضاعف و فزاینده ای پیگیری و عملیاتی خواهد شد.


کد مطلب: 25201

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25201/ساماندهی-هیأت-های-مذهبی-مداحان-شهرستان-ملارد-شهریار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir