ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و بازگشت به خویشتن است

سازمان تبلیغات اسلامی , 19 خرداد 1394 ساعت 11:49

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه هماهنگی و تبادل نظر طرح «با قرآن در رمضان» گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و بازگشت به خویشتن است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه هماهنگی و تبادل نظر طرح با قرآن در رمضان که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و بازگشت به خویشتن است.

وی هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر طرح قرآن با رمضان دانست و افزود: این طرح به مدت ۴ سال است که با همکاری کامل صدا و سیمای مرکز استان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه اصل موضوع امری مقدس است اظهار داشت:علاوه بر حضور مردم در محل برگزاری این طرح بسیاری از مردم در منازل خود با این طرح همراهی می‌کنند که این امر به ثمرات آن افزوده است.

وی با بیان اینکه طرح با قرآن در رمضان مربوط به یک اداره خاص نیست ابراز امیدواری کرد: در رمضان سال جاری با همراهی و همکاری سایر دستگاه ها به برگزاری هر چه بهتر این برنامه کمک شود.

حسینی کوهستانی با اشاره به موفقیت حسن دانش، قاری یزدی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: با کسب این مقام انتظارات از قاریان قرآن و برنامه های قرآنی استان افزایش یافته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در این راستا مرتلین برتر استان شناسایی و جهت تایید به شورای عالی قرآن معرفی شده اند.


کد مطلب: 25204

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25204/ماه-رمضان-فرصتی-مناسب-خودسازی-بازگشت-خویشتن

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir