مبلغان در ماه رمضان سیمای زیبایی از توبه ارائه کنند

ایکنا , 23 خرداد 1394 ساعت 12:12

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات با اعلام این مطلب که تفسیر جزء ۲۸ قرآن محور برنامه‌های شبکه تبلیغ در ماه رمضان است، از مبلغان خواست به ارائه یک سیمای زیبا از توبه و پذیرش آن بپردازند.


حجت‌الاسلام والمسلمین علی دارابی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان این سازمان اعلام کرد: بحث تفسیر قرآن کریم از کتاب تفسیر نور حجت الاسلام قرائتی محور برنامه‌های ماه رمضان سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه این طرح طی دو سال گذشته توسط شبکه تبلیغی کشور اجرا شده است، گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و تأکید زیادی بر توجه به قرآن در این ماه شده است بر همین اساس تمرکز ما در برنامه‌های آموزشی بر برنامه‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام دارابی ادامه داد: از دو سال پیش در راستای آشنایی شبکه تبلیغ با شیوه های بیان تفسیر قرآن کریم، این کار از جزء ۳۰ قرآن کریم شروع شده و در سال جاری تفسیر جزء ۲۸ صورت خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که مهم ترین مطلبی که شبکه تبلیغ کشور طی ماه رمضان می توانند با مردم در میان بگذارند چیست؟ گفت: ماه رمضان این خصوصیت ویژه را دارد که به واسطه روزه داری و عمل به فرامین الهی دل ها آماده دریافت معارف است و این آمادگی روحی و روانی می طلبد که نهایت استفاده از آن برده شود و شبکه تبلیغ با استفاده از آیات قرآنی و سیره علمی و عملی حضرات معصوم و ادعیه ای که توسط ائمه(ع) توصیه شده تلاش خواهند کرد بر این نورانیت ها بیفزایند.

ارائه یک سیمای زیبا از توبه

وی توصیه کرد: مبلغان با ارائه یک سیمای زیبا از توبه و پذیرش توبه آنچنان که در قرآن کریم مورد توجه قرار گرفته زمینه را برای کاستن از بار گناهان فراهم و کمک کنند آنچه خداوند از ما به عنوان بنده مطالبه کرده است طی برنامه های معنوی ماه رمضان محقق شود.


کد مطلب: 25242

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25242/مبلغان-ماه-رمضان-سیمای-زیبایی-توبه-ارائه-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir