مداحان از منابر در جهت روشنگری و حفظ وحدت در جامعه استفاده کنند

سازمان تبلیغات اسلامی , 25 خرداد 1394 ساعت 10:58

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مداحان باید در ایام ماه مبارک رمضان از منابر در جهت روشنگری و حفظ وحدت در جامعه استفاده کنند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزدف حجت‌الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد دردوازدهمین جلسه دوره سوم کانون مداحان استان که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با اشاره به شرایط حساس منطقه گفت: دشمنان با تفرقه افکنی در منطقه بخشی از مسلمانان را به دست عهده ای دیگر از مسلمانان به شهادت می رسانند.

وی بااشاره به رشد و پیشرفت گروه های تکفیری در کشورهای مختلف اظهار داشت: حضور داعش و گروه های تکفیری در سوریه، عراق و ... تنها به نفع اسرائیل و هم پیمانانش می باشد.

کارگر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه باید توجه ویژه ای به خوسازی و بازگشت به فطرت پاک خویش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شب های قدر خیل عظیمی از دل های عاشق جذب معشوق می‌شود افزود: مداحان در این ایام باید از منابر در جهت روشنگری و حفظ وحدت در جامعه استفاده کنند.

کارگر با بیان اینکه روز قدس یکی از ابتکارات ارزشمند امام خمینی (ره) بود افزود: باید ضرورت این روز برای مردم تبیین شود تامردم بدانند که اگر ما اکنون به عراق و سوریه کمک نکنیم در آینده باید در مرز های خود با دشمنان درگیر شویم.

وی افزود: دشمنان با درگیر کردن عربستان و یمن به دنبال آن هستند تا جنایات خود در فلسطین را کمرنگ جلوه دهند تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه برای سخنرانی و مداحی علم و آگاهی نیاز است گفت: در این راستا دوره های مختلفی در طول سال برای مداحان، هیات، مبلغین و مبلغات و. .. برگزار می‌شود.


کد مطلب: 25297

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25297/مداحان-منابر-جهت-روشنگری-حفظ-وحدت-جامعه-استفاده-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir