تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
۰
کد مطلب : ۲۵۳۲۱

هیئت‌های مذهبی با بیش از چهار سال فعالیت به روز می‌شوند

هیئت‌های مذهبی با بیش از چهار سال فعالیت به روز می‌شوند
مسئول شورای هیئت‌های مذهبی بروجن در سومین نشست خود در سال ۹۴ که در اداره تبلیغات اسلامی روز شنبه برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه بعضی هیئت‌های مذهبی بروجن دارای سابقه‌ فعالیت بسیاری هستند و تاکنون در زمینه‌ تعویض هیئت امنای آن اقدامی صورت نگرفته است، باید انتخابات هیئت امنای جدید انجام شود.

حسین کاویانی‌فر یکی از اهداف انجام این کار را به روز شدن هیئت‌ها مذهبی دانست و افزود: این کار سبب می‌شود جوانان در رأس امور و فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی قرار گیرند و از تجربیات پیرغلامان هیئت‌ها بیشتر استفاده کنند.‌

کاویانی‌فر در سومین نشست شورای هیئت‌های مذهبی با اشاره به آسیب‌های فعالیت‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: سند چشم‌اندازی به منظور مرتفع شدن آسیب‌های موجود در هیئت‌های مذهبی باید تدوین و براساس آن تا چند سال آینده هیئت‌های مذهبی شهر بروجن عاری از هر گونه آسیب و معضلی باشد.

مسئول شورای هیئات مذهبی بروجن در ادامه گفت: اعضای شورای هیئت‌های مذهبی هر ماه یک جلسه کاری برگزار و روند به روز رسانی را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی فعالیت‌های ماه رمضان نیز در دستور کار شورا قرار دارد. یادآور می‌شود، ۶۷ درصد از هیئت‌های مذهبی شهرستان بروجن را جوانان تشکیل می‌دهند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما