تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۵۳۳۸

بانیان هیئت ها و مساجد اصول پدافند غیرعامل را رعایت کنند

بانیان هیئت ها و مساجد اصول پدافند غیرعامل را رعایت کنند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت الهی در همایش طلایه داران تبلیغ که ظهر یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار، مدیرکل پدافند غیرعامل، مسئولان، مبلغان و گروههای مختلف مردم برگزار شد با تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم در این ایام هیئت امنا و بانیان هیئتها ضمن هماهنگی با مردم برای برگزاری برنامه های مناسبتی اقدام کنند.

وی بیان کرد: شب های احیاء از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید هوشاری خود را حفظ کنیم تا بدلیل بی برنامگی مشکلاتی برای روزه داران و مومنان ایجاد نشود و دشمن سوء استفادهئنکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به فرصت طلبی دشمن در آستانه ماه مبارک لازم است بانیان هیئت ها و مساجد اصول پدافند غیرعامل را رعایت کنند تا امنیت و سلامت جامعه همچنان حفظ شود.

این مسئول یادآورشد: جامعه با تهدیدات جدی روبروست که اگر مراقب نباشیم دشمن از طریق آنها با نفوذ خود تلاش خواهد کرد به اهداف خود دست یابد لذا آشنایی با آسیب های مختلف در حوزه پدافند غیر عامل از سوی هیئت امنای مساجد لازم است.

حجت‌الاسلام نعمت الهی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از مبلغان دینی انتظار می رود در ماه رمضان با برپایی کلاس های آمزوشی زمینه آشنایی و انس بیشتر مردم و جوانان با قرآن را فراهم کنند.

وی ادامه داد: ایام رمضان بهترین فرصت را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم پیام و احکام دینی را تبلیغ و ترویج کنیم و اگر از این فرصت استفاده بهینه شود تاثیر زیادی در تقویت معنویت جامعه خواهد داشت.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما