ماه رمضان بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ دینی است

مهر , 27 خرداد 1394 ساعت 9:19

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ و اشاعه فرهنگ دینی و ارزش ها است، گفت: نقش علما و روحانیون در جامعه نقش کلیدی و بی بدیلی است.


نورالله ولی نژاد عصر سه شنبه در همایش مبلغین ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در این ماه بیش از ۸۰ درصد افکار و روحیه افراد آماده است باید بیشترین استفاده را از آن برد.

وی ادامه داد: با فرهنگ می شود جامعه را بیشتر کنترل و از توان جامعه بیشتر استفاده کرد. فرهنگ عامل تعیین کننده ای است که بخش مهمی از آن را علما و روحانیون می سازند.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: اگر هزاران کار خیر در جامعه انجام شود در پرتو تبلیغ و ترویج کارهای علما است تا جامعه برای ماموریت های پیش رو آماده باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: باید تلاش کنیم و در خصوص صرفه جویی ها، آسیب ها، حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست، امربه معروف و نهی از منکر و خواندن قرآن فرهنگ سازی بیشتری کنیم تا باعث جهت گیری های گروه هدف ما شود.

وی ادامه داد: وظیفه ما در این ماه این است که قدم به قدم به خدا نزدیک تر شویم و گذشته خود را جبران و آینده مان را آباد کنبم.

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: برای جبران گذشته باید حق الله را به جا آورد و حق الناس را ادا کرد و در این صورت خداوند نیز احسان و کمک می کند.


کد مطلب: 25344

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25344/ماه-رمضان-بهترین-فرصت-اشاعه-فرهنگ-دینی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir