از ظرفیت مداحان برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی استفاده شود

مهر , 27 خرداد 1394 ساعت 10:50

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از ظرفیت مداحان باید به بهترین شکل برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی استفاده کرد.


حجت الاسلام عیسی بزمانی شامگاه سه شنبه در جمع اعضای کانون مداحان استان اظهار داشت: مداحان الگوئی سازنده در جامعه به شمار می روند و در این راستا نقش عمده ای را می توان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایفا کنند.

وی افزود: افزایش سطح آگاهی در جامعه، از طریق نقش آفرینی اقشار تاثیرگذار جامعه است که در این راستا یکی از این اقشار، مداحان اند، چرا که مردم از آنان الگو پذیری دارند.

حجت الاسلام بزمانی با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان کرد: مداحان همچنان که بهترین نقش را در زمان جنگ سخت دشمن در جامعه ایفا کردند، در تهاجم فرهنگی نیز با استفاده از استعداد هایشان جامعه را برای رسیدن به اهداف معنوی یاری دهند.

وی افزود: مداحان اگر خوب کار نکنند و اشتباهی از آنان سر بزند همه جامعه را تحت تاثیر قرار می دهند، پس باید از این نقش در برابر جلوگیری از آسیب های اجتماعی به بهترین شکل استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در صورتیکه خواهان کم شدن انحراف و آسیب اجتماعی هستیم باید به حضور مردم در جامعه نقش داد تا از طریق ایجاد انگیزه، احساس مسئولیت اجتماعی را شاهد باشیم.

هرکس در هر شان و مقامی اگر اسیر دنیا باشد شکست می خورد

حجت الاسلام بزمانی در ادامه این نشست با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: انسان هر کاری که انجام می دهد یک طرفش به سوی آخرت است و باید تمام حرکت و سکنات انسان رنگ و بوی خدایی داشته باشد که نزد خداوند عبادت محسوب می شود.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای ترویج فرهنگ غربی در جامعه اسلامی، اظهار کرد: برای مقابله با فرهنگ های خارجی و استعمارگر باید فرهنگ های اصیل بومی و اسلامی در جامعه احیا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: همه ما باید در مقابل توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان بایستیم و از دین اسلام حفاظت و پاسداری کنیم و در این راه نقش راهبردی مداحان بر هیچ کس پوشیده نیست.


کد مطلب: 25350

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25350/ظرفیت-مداحان-جلوگیری-آسیب-های-اجتماعی-استفاده-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir