برگزاری اولین جلسه دوماهانه شورای هیئات مذهبی مازندران

ایکنا , 27 خرداد 1394 ساعت 12:24

به همت تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، اولین جلسه دوماهانه شورای هیئات مذهبی استان برگزار گردید


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران اولین جلسه دوماهانه مسئولین شورای هیئات مذهبی شهرهای استان مازندران در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام شکریان ضمن خیر مقدم و ذکر حدیثی از امام رضا(ع) در فضیلت ماه شعبان المعظم و روزهای باقیمانده از این ماه پر برکت و توصیه های امام رضا(ع) به أباصلت در خصوص روزهای پایانی ماه شعبان و استفاده معنوی از این ماه مطالبی را بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: خدمت گذاری به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) یک فرصت است و سعی کنید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. از فرصت باقیمانده ماه شعبان نهایت استفاده و بهره را ببریم تا آماده برای ماه ضیافت الهی بشویم.

وی در ادامه افزود: ما هیئت ها وظیفه ای داریم و آن این است که از یک نفر فرمان بگیریم و آن هم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و باید سعی و تلاش کنیم و همه هم و غم ما این باشد که وصل به ولایت فقیه باشیم.

وی در پایان با تاکید بر هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات و حضور گسترده هیئتی ها در انتخابات به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری اشاره و گفت: معیارمان در انتخابات خبرگان آن لیستی باشد که جامعتین آن را تأیید و معرفی میکنند باشد.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام روحانی نیا قائم مقام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه شعبان توفیق عبادت خالصانه را از درگاه خداوند متعال برای شما خادمین به اهل بیت(ع) خواستارم و شما بزرگواران افتخار این را دارید که خادم سیدالشهداء(ع) هستید.

به خودتون ببالید و افتخار کنید که منسب خادمی اهل بیت(ع) را دارائید.

روحانی نیا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولین شورای هیئات مذهبی شهرهای مازندران و به‌ویژه اسکندرزاده رئیس شورای استان گفت: بعضی از راهکارهای شما را در دستور کار شورا در سال جدید قرار خواهیم داد.

برنامه بازدید از شورا و هیئات مذهبی شهرهای استان را به زودی عملی خواهیم کرد. بحث برگزاری کارگاههای آموزشی را در جلسات هیئت رئیسه مطرح و اجرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: شما باید سیاستگذار باشید و برنامه ریزی کنید و کارهای اجرایی با سازمان خواهد بود.در ادامه این جلسه سید کریم صادق نیا مسئول تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به تشریح موضعات این جلسه پرداختند.

سپس نصرا... اسکندرزاده رئیس شورای هیئات مذهبی استان گزارشی از عملکرد شورای هیئات مذهبی استان در سال ۹۳ را ارائه و طرح های پیشنهادی شورای استان که توسط هیئت رئیسه شورا تدوین شده است را ارائه دادند.

در پایان جلسه هر یک از مسئولین شورای هیئات مذهبی شهرهای استان راهکارهایی ار جهت پیشنهاد و پیشبرد اهداف شورا بیان نمودند.


کد مطلب: 25356

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25356/برگزاری-اولین-جلسه-دوماهانه-شورای-هیئات-مذهبی-مازندران

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir