تریبون مداحی را ابزار تسویه‌حساب شخصی کرده‌اند

خانه ملت , 30 خرداد 1394 ساعت 12:52

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه دادستانی تهران باید با اقدامات برخی افراد تندرو در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در توهین به رئیس مجلس برخورد جدی و قاطع کند، گفت:‌ قوه قضائیه یکبار برای همیشه باید پرونده این‌گونه اقدامات را ببندد.


منصور حقیقت پور با انتقاد از اقدامات برخی افراد تندرو در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در توهین به رئیس مجلس، گفت: قطعا دادستانی تهران و دستگاه قضا باید به این مسئله ورود کرده و با این‌گونه اقدامات تندروانه برخورد جدی و محکم کند، زیرا متأسفانه در چند سال اخیر بارها شاهد بروز این گونه اقدامات بوده‌ایم، از این‌رو قوه قضائیه یکبار برای همیشه باید پرونده این‌گونه اقدامات را ببندد.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متأسفانه مسئولان مربوطه در جریان مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام تمهیدات لازم را فراهم نکرده بودند و ضعف برنامه‌ریزی در این مراسم موجب شد که هر آدمی و با هر ادبیاتی پشت تریبون بیاید و به رئیس مجلس توهین کند، که این موضوع قطعا برای برنامه‌ریزان مراسم مذکور تأسف بار است.

وی ادامه داد:‌ معلوم نیست عده ای به چه علت و با مدیریت چه کسی به بالای تریبون رفت و به کارهای نمایشی و تبلیغاتی خود پرداخت، که این نشان دهنده مدیریت ضعیف در این مراسم بوده است.

حقیقت‌پور افزود: به نظر من بخش حقوقی مجلس نیز هم راستا با دستگاه قضا از افراد خاصی و توهین‌کننده به رئیس مجلس شکایت کند، البته جایگاه دکتر لاریجانی با این گونه اقدامات نابخردانه و تندروانه آسیب نمی‌بیند.


کد مطلب: 25390

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25390/تریبون-مداحی-ابزار-تسویه-حساب-شخصی-کرده-اند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir