عملکرد کانون مداحان در زنجان ضعیف است

مهر , 31 خرداد 1394 ساعت 12:05

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، عملکرد کانون مداحان در استان زنجان را ضعیف عنوان کرد و گفت: باید عملکرد این کانون تقویت شود.


حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی با اشاره به یک تیرماه سالروز تبلیغ و اطلاع‌رسانی، افزود: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) تبلیغات در رأس همه امور است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت امر تبلیغات، تبلیغات اسلامی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تبلیغات باید صحیح باشد چراکه تبلیغات غیرصحیح تبعات منفی به‌دنبال دارد.

حجت‌الاسلام خدایی تاکید کرد: تبلیغات اسلامی استان زنجان فعالیت‌‌های گسترده‌‌ای در زمینه فرهنگ دینی دارد و در این راستا توسعه این فعالیت‌ها در روستاها و مناطق محروم مورد تاکید و توجه جدی سازمان است.

وی گفت: تبلیغ به‌ عنوان ابزار مهم و اساسی در خنثی کردن توطئه‌‌های دشمنان به‌شمار می‌آید و اگر تبلیغات کنار گذاشته شود، دشمن به‌‌راحتی در بین مردم حضور پیدا کرده و فرهنگ دینی مردم را مورد هجمه قرار می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اصول صحیح تبلیغ را مهم عنوان کرد و افزود: باید تبلیغ صحیح در دستور کار باشد چراکه نتیجه برخی تبلیغات نادرست ایجاد آسیب در جامعه است بنابراین باید اسلام واقعی تبلیغ شود.

حجت‌الاسلام خدایی به وظایف مهم تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: تبیین و شناساندن معارف اسلام، معرفی شخصیت‌ها، سخنرانی، حمایت از پژوهش‌‌های دینی، هدایت هیئت‌‌های مذهبی، ایجاد کانون مداحان با استفاده از فناوری‌‌های نوین، حمایت از قرآن و قرآن‌‌آموزی و نیز مستقر کردن روحانی در مناطق محروم، برگزاری سخنرانی تخصصی و عمومی از وظایف تبلیغات اسلامی است.

وی گفت: کانون مداحان در استان زنجان شکل گرفته ولی عملکرد ضعیفی دارد که باید تقویت شوند.


کد مطلب: 25411

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25411/عملکرد-کانون-مداحان-زنجان-ضعیف

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir