«علی والعوالم» با ویرایش جدید منتشر شد

ایکنا , 3 تير 1394 ساعت 8:22

کتاب «علی و العوالم» با ویرایش جدید از سوی انتشارات دلیل ما روانه بازار نشر شد.


کتاب «علی والعوالم» که به تازگی از سوی انتشارات دلیل ما روانه بازار نشر شده، در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن نیز عرضه خواهد شد.

این کتاب به قلم عبدالعلی گویا به رشته تحریر درآمده است و از آنجا که مسئله تبری از دشمنان چهارده معصوم(ع) و به ویژه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در رأس همه برنامه‌های سلوک سالکین الی‌الله قرار دارد، جلد چهارم از «دوره معارف و عرفان معصومین(ع)» به این موضوع و بحث اختصاص یافته است.


در مقدمه کتاب آمده است: «در مجلدهای گذشته و با مطالعه کتاب اول، یعنی «علی و سالکین راه شیطان» با گروهی از آدمیان آشنا شدیم که مردم را از راه خدا باز داشته و به راه شیطان سوق می‌دهند که این آشنایی به اختصار بوده و پاسخ در حجاب گفته شد.

در کتاب حاضر سعی شده تا حدود زیادی با این گروه آشنا شده و از چهره واقعی آنها پرده برداشته شود؛ از این رو امیدواریم که خواننده دردمند پس از مطالعه این کتاب بیشتر بتواند با این بیان امام صادق(ع) مأنوس شود که در پاسخ فردی که پرسید فلان کس، شما اهل بیت را دوست دارد، ولی در تبری از دشمنان شما ضعیف شده است، چنین فرمود: دروغ می‌گوید کسی که ادعای محبت و دوستی ما را دارد، اما از دشمنان ما بیزاری نمی‌جوید.»

گفتنی است، کتاب «علی و العوالم» با ویرایش جدید و به قلم عبدالعلی گویا از سوی انتشارات دلیل ما روانه بازار نشر شد.


کد مطلب: 25467

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/25467/علی-والعوالم-ویرایش-جدید-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir